Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Вплив рекламної діяльності й інформаційного забезпечення на ефективність і масовість занять східними єдиноборствами

Show simple item record

dc.contributor.author Саєнко, В. Г.
dc.date.accessioned 2017-02-04T12:02:44Z
dc.date.available 2017-02-04T12:02:44Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/1582
dc.description Саєнко В. Г. Вплив рекламної діяльності й інформаційного забезпечення на ефективність і масовість занять східними єдиноборствами / В. Г. Саєнко // Спорт, духовність і гуманізм в сучасному світі: Матер. VIII Міжнар. наук.-практ. конф. / Під ред. Л. О. Демінської. – Донецьк : ДДІЗФВіС, 2010. – С. 196 – 200. uk_UA
dc.description.abstract У статті проаналізовано вплив рекламної діяльності й інформаційного забезпечення на ефективність і масовість занять східними єдиноборствами. Розкриті основні засоби, що застосовуються у рекламних цілях в сучасних ринкових умовах життєдіяльності суспільства. Отримані дані можуть використовуватися в процесі організації занять з різних видів східних єдиноборств. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.subject східні єдиноборства uk_UA
dc.subject інформація uk_UA
dc.subject єдиноборства uk_UA
dc.subject фізична підготовка uk_UA
dc.title Вплив рекламної діяльності й інформаційного забезпечення на ефективність і масовість занять східними єдиноборствами uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account