Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Педагогічні умови формування суб’єктної позиції майбутніх педагогів у процесі іншомовної професійної підготовки

Show simple item record

dc.contributor.author Певна, С. Є.
dc.date.accessioned 2016-11-13T19:43:32Z
dc.date.available 2016-11-13T19:43:32Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/1373
dc.description Певна С. Є. Педагогічні умови формування суб’єктної позиції майбутніх педагогів у процесі іншомовної професійної підготовки / С. Є. Певна // Modern education: philosophy, innovations and experience. – Lodz (Poland), 2015. – № 2. – С. 143 – 148. uk_UA
dc.description.abstract Професійно-особистісний розвиток, відповідно до сучасної освітньої концепції, є очікуваним результатом навчальної діяльності студента у ВНЗ, частиною чого є його суб’єктна позиція. Роботу присвячено аналізу педагогічних умов формування суб’єктної позиції майбутніх педагогів у процесі іншомовної професійної підготовки. У статті розглянуто низку педагогічних умов, що сприяють становленню студента як суб’єкта та проаналізовано ефективність їх застосування у процесі навчальної діяльності uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.subject освіта uk_UA
dc.subject професійна підготовка uk_UA
dc.subject навчальна діяльність uk_UA
dc.title Педагогічні умови формування суб’єктної позиції майбутніх педагогів у процесі іншомовної професійної підготовки uk_UA
dc.title.alternative Pedagogical conditions of students’ subject position formation in the process of foreign professional training uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account