Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Психолого-педагогічні аспекти самореалізації майбутніх учителів початкових класів

Show simple item record

dc.contributor.author Торшевська, О. В.
dc.date.accessioned 2016-10-17T16:14:12Z
dc.date.available 2016-10-17T16:14:12Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.other 371.1:373.3
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/1301
dc.description Торшевська О. В. Психолого-педагогічні аспекти самореалізації майбутніх учителів початкових класів / О. В. Торшевська // Теорія і практика виховання сучасної молоді: цінності, зміст, технології: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (Луганськ, 4 жовтня 2012 року). – Луганськ: Вид-во ЛДАКМ, 2012. – С. 273 – 275. uk_UA
dc.description.abstract У статті розглядаються психолого-педагогічні аспекти самореалізації майбутніх учителів початкових класів. Зазначається, що професiйна самореалiзaція є складним процесом, який здiйснюється в активнiй практичнiй дiяльностi та має педагогiчні функцiї і завдання згiдно з структурними характеристиками особистостi майбутнього педагога. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.subject самореалізація uk_UA
dc.subject вчитель uk_UA
dc.subject вчитель початкових класів uk_UA
dc.subject кар'єра uk_UA
dc.title Психолого-педагогічні аспекти самореалізації майбутніх учителів початкових класів uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account