Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Гуманістичний підхід до інклюзивної освіти в Україні

Show simple item record

dc.contributor.author Єршов, С. І.
dc.date.accessioned 2016-09-11T08:41:40Z
dc.date.available 2016-09-11T08:41:40Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/1172
dc.description Гуманістичний підхід до інклюзивної освіти в Україні / С.І.Єршов // Актуальні проблеми та перспективи розвитку сучасної педагогічної освіти: Науково-методичний збірник матеріалів Днів науки - (Стаханов-Лисичанськ, квітень 2015 р.). - Лисичанськ, 2015. - С. 110-114. uk_UA
dc.description.abstract Сьогодні в науковому обігу перебувають два споріднені поняття - інтеграція та інклюзія. Відмінність полягає «у визнанні того факту, що ми змінюємо суспільство, щоб воно враховувало і пристосовувалося до індивідуальних потреб людей з особливими потребами, а не навпаки». В ідеальному варіанті інклюзія передбачає повне залучення всіх учнів в усі аспекти навчання і шкільного життя. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.subject інклюзія uk_UA
dc.subject інклюзивна освіта uk_UA
dc.subject освіта uk_UA
dc.title Гуманістичний підхід до інклюзивної освіти в Україні uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account