Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/9968
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧеботарьов, В. А.-
dc.date.accessioned2024-01-28T13:17:33Z-
dc.date.available2024-01-28T13:17:33Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.otherУДК 339.138:005.336.2-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/9968-
dc.descriptionЧеботарьов В. А. Формування крос-культурних компетентностей фахівця-маркетолога: європейський досвід / В. А. Чеботарьов // Маркетингова освіта в Україні: мат. V Міжнародна науково-практична Інтернет-конференція. – Київ: КНЕУ, 2021. – С. 52-54.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка"uk_UA
dc.title. Формування крос-культурних компетентностей фахівця-маркетолога: європейський досвідuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Чеботарьов Вячеслав Анатолійович



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.