Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/9962
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСергієнко, М.-
dc.contributor.authorЧеботарьов, В. А.-
dc.date.accessioned2024-01-22T16:27:35Z-
dc.date.available2024-01-22T16:27:35Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/9962-
dc.descriptionСергієнко М. Influence-маркетинг: сутність і перспективи впровадження в Україні / М. Сергієнко, В. А. Чеботарьов // Маркетингові аспекти управління соціально-економіч-ними системами: сучасний вимір та перспективи: мат. Всеукр. наук. інтернет-конф. /Донецький державний університет управління. Маріуполь, 2020. – С. 115-117.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.titleInfluence-маркетинг: сутність і перспективи впровадження в Україніuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Чеботарьов Вячеслав Анатолійович



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.