Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/996
Title: | Основні підходи до вирішення проблем надання освіти учнівській молоді з особливими потребами |
Authors: | Крошка, С. А. Борисенко, Л. Л. |
Keywords: | інклюзивна освіта здоров'є люди з обмеженими можливостями |
Issue Date: | 2016 |
Publisher: | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
Abstract: | У статті приділено увагу поняттям «інклюзивна освіта» та «діти з особливими освітніми потребами». Акценовано увагу на міжнародних правових документах, законодавчо‐нормативних актах соціального спрямування для дітей з особливими потребами. Розставлені основні пріоритетти реалізації ідей інклюзивної освіти в Україні. Розкрито досвід роботи ВП «Лисичанський педагогічний коледж Луганського національного університету імені Тараса Шевченка» з вирішення проблем надання освіти учнівській молоді з особливими потребами. Педагогічний коледж здійснює впевнені кроки щодо надання основ інклюзивного навчання студентам коледжу, вчителям загальноосвітніх шкіл, вихователям дошкільних закладів. Науково-методична робота педагогічного колективу спрямована на підвищення професійної компетентності педагогів, удосконалення навчального та соціально-гуманітарного процесів. Досвід діяльності педагогічного колективу узагальнено на різних рівнях. |
Description: | Основні підходи до вирішення проблем надання освіти учнівській молоді з особливими потребами / С. А. Крошка, Л. Л. Борисенко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. - 2016. - № 1 (298). - Частина ІІ. – С. 141 – 149. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/996 |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Kroshka.pdf | 966.49 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.