Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/9869
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСура, Н. А.-
dc.date.accessioned2023-11-14T21:08:28Z-
dc.date.available2023-11-14T21:08:28Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.otherУДК 378.2 (09)-
dc.identifier.otherDOI: 10.12958/2227-2747-2023-1(182)-38-48-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/9869-
dc.descriptionСура Н. А. Тенденції розвитку вищої професійної освіти / Н. А. Сура // Освіта та педагогічна наука. – 2023. - №1 (182), - С. 38-48.uk_UA
dc.description.abstractУ статті розглянуто низку глобальних тенденцій розвитку сучасної вищої професійної освіти, які визначаються світовими трансформаціями, перебувають під впливом світових суспільних проблем та є найбільш ефективними в контексті практичної діяльності для досягнення освітніх цілей. У ході аналізу науково- педагогічної літератури встановлено, що найбільш популярними тенденціями розвитку вищої професійної освіти є онлайн-навчання, дистанційне навчання, навчання на платформах соціальних мереж, інтегровані навчальні рішення, використання доповненої та віртуальної реальності, використання інтернету в освітньому процесі (масові відкриті онлайн-курси), технологія блокчейну, цифровізація навчання, здоров’язбережувальне середовище освітньої організації, соціальне управління освітою, залучення студентів до самонавчання, включення студентів в управління закладом вищої професійної освіти, навчання впродовж усього життя, розвиток коучингу, наставництва, тьюторства, орієнтація на постійне зростання та вдосконалення навичок викладачів, гейміфікація освіти. Вивчення освітніх тенденцій розвитку вищої професійної освіти дозволило з’ясувати, що жодна з освітніх тенденцій, хоча й є актуальною та проблемно важливою, але жодна з них не є універсальною, оскільки навчання поєднує різноманітні методики, що дозволяє найбільш комплексно вирішувати сучасні освітні проблеми. Констатовано, що тільки методика, яка поєднує сучасні освітні інновації та спирається на інноваційний досвід викладання, є найбільш перспективною для подальшого розвитку вищої професійної освіти та потребує застосування у викладацькій практиці.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка"uk_UA
dc.subjectвища професійна освітаuk_UA
dc.subjectінноваціїuk_UA
dc.subjectстудентиuk_UA
dc.subjectтенденціїuk_UA
dc.subjectуніверситетuk_UA
dc.titleТенденції розвитку вищої професійної освітиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
4. Sura.pdf242.62 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.