Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/9868
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Максимовська, Н. О. | - |
dc.contributor.author | Білик, О. М. | - |
dc.date.accessioned | 2023-11-14T20:56:28Z | - |
dc.date.available | 2023-11-14T20:56:28Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.other | УДК 377.018.43(477) (045) | - |
dc.identifier.other | DOI: 10.12958/2227-2747-2023-1(182)-24-37 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/9868 | - |
dc.description | Максимовська Н. О. Розвиток соціальної творчості студентської молоді в дистанційному освітньому просторі / Н. О. Максимовська, О. М. Білик // Освіта та педагогічна наука. – 2023. - №1 (182), - С. 24-37. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті представлено результати обґрунтування та запровадження методики розвитку соціальної творчості студентської молоді в дистанційному освітньому просторі закладу вищої освіти. Зазначено, що соціальна творчість характеризується свободою її вибору, позитивною суспільною спрямованістю, вмотивованою особистісною ініціативою, інтересом і достатньо високою якістю інноваційних, самостійних організаційних дій. Описано дистанційний освітній простір позначається інтерактивністю, можливістю оперативного зв’язку, інтеграційністю різних засобів та інструментів, креативністю щодо прийняття рішень. Схарактеризовано інструменти дистанційної освіти, які дозволяють сприймати навчальний контент та позанавчальну активність як об’єднані види взаємодії в дистанційному просторі. Репрезентовано думку, що з урахуванням комбінації професійних викладацьких завдань інтегрується методологія сучасної педагогіки вищої школи, яка базується на суб’єкт-суб’єктному підході, діалоговому навчанні, особистісно зорієнтованому підході, з подієвою методикою подання інформації та залучення до взаємодії здобувачів в онлайн-середовищі. Доведено, що сучасний викладач є фахівцем, який планує та організує цей процес, стає провайдером освітньої діяльності в процесі викладання відповідного курсу, забезпечує продовження позанавчальної взаємодії з метою реалізації соціальної творчості здобувачів. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" | uk_UA |
dc.subject | соціальна творчість | uk_UA |
dc.subject | дистанційний освітній простір | uk_UA |
dc.subject | студентська молодь | uk_UA |
dc.subject | майбутній менеджер культури | uk_UA |
dc.subject | онлайн-середовище | uk_UA |
dc.title | Розвиток соціальної творчості студентської молоді в дистанційному освітньому просторі | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
3. Maksymovska, Bilyk.pdf | 276.39 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.