Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/9866
Title: Модель розвивального тьюторингу в закладах середньої освіти зарубіжних країн
Authors: Швець, Т. Е.
Keywords: тьюторинг
розвивальний тьюторинг
тьютор
тьюторіал
зарубіжні країни
заклади середньої освіти
види тьюторської діяльності
Issue Date: 2023
Publisher: ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка"
Abstract: У статті проаналізовано одну з ефективних педагогічних технологій у сфері реалізації принципу індивідуалізації – тьюторської технології, що зумовлено сучасною тенденцією розвитку освіти – її спрямованість на особистість людини. Визначено основні підходи до поняття тьюторинг в англомовних та польських джерелах, а також надано авторське розуміння цього поняття. Зроблено висновок про те, що розвивальний тьюторинг спирається на принцип індивідуалізації, спрямований на підтримку учнів у досягненні їх цілей у навчанні, утримання мотивації, допомогу в розпізнаванні своїх можливостей, здібностей та розвитку потенціалу. У статті представлено основні етапи тьюторської діяльності, а саме: орієнтовно-діагностичний; спільне визначення цілей, планування співпраці; реалізація плану; підбиття підсумків співпраці. Подано характерні риси та переваги впровадження розвивального тьюторингу в закладах середньої освіти, а також охарактеризовані види діяльності тьютора та стратегії тьюторської діяльності. Наголошено, що основною умовою реалізації тьюторингу є налагодження діалогічних взаємин між тьютором і підопічним. Зазначено, що розвивальний тьюторинг сприяє особистісному зростанню учнів та розвитку їхніх м’яких навичок, що необхідні для свідомої та успішної життєдіяльності.
Description: Швець Т. Е. Модель розвивального тьюторингу в закладах середньої освіти зарубіжних країн / Т. Е. Швець // Освіта та педагогічна наука. – 2023. - №1 (182), - С. 3-12.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/9866
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1. Shvets.pdf217.65 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.