Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/9762
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШинкарьов, С. І.-
dc.contributor.authorКостенко, С. Ю.-
dc.date.accessioned2023-06-17T13:37:23Z-
dc.date.available2023-06-17T13:37:23Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.otherУДК 796.015:796.323-
dc.identifier.otherDOI https://doi.org/10.12958/2227-2844-2023-1(355)-70-79-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/9762-
dc.descriptionШинкарьов С. І. Теоретико-методичні основи етапів, періодів розвитку проблем та аспектів спортивного відбору / С. І. Шинкарьов // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2023. - № 1 (355), лютий. – С.70-79.uk_UA
dc.description.abstractВиявлення чинників формування спортивної майстерності юних спортсменів необхідне для підвищення рівня підготовленості, удосконалення управління навчально-тренувальним процесом, прогнозування в галузі спорту, конкретизації завдань, вибору засобів, раціоналізації планування тренувального процесу. Аналіз літератури та практики свідчить про те, що відбір – це система організаційно-методичних заходів комплексного характеру, які включають педагогічні, соціологічні, психологічні та медико-біологічні дослідження, на основі яких виявляються задатки та здібності. Розроблення системи методів відбору перспективних спортсменів і прогнозування їхніх досягнень припускає знання вимог виду спорту, що включають наявність специфічних морфофункціональних особливостей, фізичні якості, координаційні здібності, функціональні особливості систем забезпечення й регулювання, а також психічні якості. Особливо вагоме значення має відбір не тільки тих майбутніх спортсменів, антропометричні та фізіологічні чи якісь інші показники яких підходять, а й спортсменів із задатками. За їх допомогою можна розв’язати проблеми підготовки спортивних резервів, без яких неможливий прогрес у спорті. Методика спортивного відбору на етапі початкової підготовки визначається головним завданням першого рівня відбору – допомогти дитині правильно вибрати вид спорту для занять і майбутнього вдосконалення. Ідеальний варіант вирішення проблеми відбору – це модельні характеристики за всіма аспектами фізичного розвитку й спортивно-педагогічної діяльності від новачків до висококваліфікованих спортсменів.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка"uk_UA
dc.subjectпідготовкаuk_UA
dc.subjectспортивний відбірuk_UA
dc.subjectорієнтаціяuk_UA
dc.subjectздібностіuk_UA
dc.subjectзадаткиuk_UA
dc.subjectпрогнозуванняuk_UA
dc.subjectметодика відборуuk_UA
dc.titleТеоретико-методичні основи етапів, періодів розвитку проблем та аспектів спортивного відборуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
7. Shynkarov, Kostenko.pdf290.72 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.