Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/9762
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Шинкарьов, С. І. | - |
dc.contributor.author | Костенко, С. Ю. | - |
dc.date.accessioned | 2023-06-17T13:37:23Z | - |
dc.date.available | 2023-06-17T13:37:23Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.other | УДК 796.015:796.323 | - |
dc.identifier.other | DOI https://doi.org/10.12958/2227-2844-2023-1(355)-70-79 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/9762 | - |
dc.description | Шинкарьов С. І. Теоретико-методичні основи етапів, періодів розвитку проблем та аспектів спортивного відбору / С. І. Шинкарьов // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2023. - № 1 (355), лютий. – С.70-79. | uk_UA |
dc.description.abstract | Виявлення чинників формування спортивної майстерності юних спортсменів необхідне для підвищення рівня підготовленості, удосконалення управління навчально-тренувальним процесом, прогнозування в галузі спорту, конкретизації завдань, вибору засобів, раціоналізації планування тренувального процесу. Аналіз літератури та практики свідчить про те, що відбір – це система організаційно-методичних заходів комплексного характеру, які включають педагогічні, соціологічні, психологічні та медико-біологічні дослідження, на основі яких виявляються задатки та здібності. Розроблення системи методів відбору перспективних спортсменів і прогнозування їхніх досягнень припускає знання вимог виду спорту, що включають наявність специфічних морфофункціональних особливостей, фізичні якості, координаційні здібності, функціональні особливості систем забезпечення й регулювання, а також психічні якості. Особливо вагоме значення має відбір не тільки тих майбутніх спортсменів, антропометричні та фізіологічні чи якісь інші показники яких підходять, а й спортсменів із задатками. За їх допомогою можна розв’язати проблеми підготовки спортивних резервів, без яких неможливий прогрес у спорті. Методика спортивного відбору на етапі початкової підготовки визначається головним завданням першого рівня відбору – допомогти дитині правильно вибрати вид спорту для занять і майбутнього вдосконалення. Ідеальний варіант вирішення проблеми відбору – це модельні характеристики за всіма аспектами фізичного розвитку й спортивно-педагогічної діяльності від новачків до висококваліфікованих спортсменів. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" | uk_UA |
dc.subject | підготовка | uk_UA |
dc.subject | спортивний відбір | uk_UA |
dc.subject | орієнтація | uk_UA |
dc.subject | здібності | uk_UA |
dc.subject | задатки | uk_UA |
dc.subject | прогнозування | uk_UA |
dc.subject | методика відбору | uk_UA |
dc.title | Теоретико-методичні основи етапів, періодів розвитку проблем та аспектів спортивного відбору | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
7. Shynkarov, Kostenko.pdf | 290.72 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.