Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/9758
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКраснова, Н. П.-
dc.date.accessioned2023-06-15T17:47:13Z-
dc.date.available2023-06-15T17:47:13Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.otherУДК 378.035.91 (045)-
dc.identifier.otherDOI https://doi.org/10.12958/2227-2844-2023-1(355)-32-43-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/9758-
dc.descriptionКраснова Н. П. Коучинг у діяльності викладача закладу вищої освіти: специфіка, інструменти, труднощі сприйняття та використання / Н. П. Краснова // // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2023. - № 1 (355), лютий. – С.32-43.uk_UA
dc.description.abstractУ статті розглянуто коучинг як інноваційну технологію особистісно орієнтованого навчання у процесі професійної освіти майбутніх фахівців із соціальної роботи, що є актуальною і перспективною та відповідає соціальним ризикам сьогодення. Охарактеризовано коучинг як стиль навчальної взаємодії, що дає змогу обґрунтувати використання його як педагогічної технології у професійній підготовці майбутніх соціальних працівників, оскільки коучинг і соціальна робота, як самодостатні професійні практики, водночас є певною мірою компліментарними, тотожними за ціннісно-смисловими контекстами їх застосування, а саме з метою підтримки людини в її життєдіяльності. Розкрито конкретні способи застосування коучингу викладачами, а також деякі потенційно проблемні моменти, пов’язані зі сприйняттям ними сутності коучингового підходу та особливостями його включення в діяльність, зокрема: відсутність загально-прийнятого визначення коучингу, складність його відмежування від інших видів діяльності щодо надання підтримки у скрутних ситуаціях або орієнтованих на розширення можливостей людини, усвідомлення викладачем своєї зони компетентності. Виділено функції викладача, який використовує коучингові техніки, до яких належать сприяння підвищенню усвідомленості та прийняття відповідальності за вирішення конкретного завдання, допомога студенту в ініціації та поглибленні рефлексії здійснюваної ним активності, допомога студенту в усуненні внутрішніх перешкод для підвищення й реалізації його потенціалу. Визначено базові інструменти коучингу: контрольні, навчальні, розвивальні, відкриті, ефективні (просувні) питання, а також уміння слухати, рольову позицію викладача, індивідуальний підхід у роботі зі студентами.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка"uk_UA
dc.subjectкоучингuk_UA
dc.subjectінструменти коучингуuk_UA
dc.subjectвикладачuk_UA
dc.subjectрефлексивністьuk_UA
dc.subjectстудентиuk_UA
dc.subjectсуб’єктністьuk_UA
dc.titleКоучинг у діяльності викладача закладу вищої освіти: специфіка, інструменти, труднощі сприйняття та використанняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
3. Krasnova.pdf294.58 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.