Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/9703
Title: Інноваційні технології як сучасні умови у професійній підготовці майбутніх вчителів основ здоров'я
Authors: Радченко, А. В.
Keywords: основи здоров'я
інноваційні технології
професійна підготовка
Issue Date: 2015
Publisher: ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка"
Abstract: У статті розкривається упровадження інноваційних, зокрема інтерактивних, технологій навчання студентів у навчально-виховний процес ВНЗ – спрямувалася на активне включення студентів у процес оволодіння професійними знаннями та вміннями на основі використання інноваційних, і в першу чергу інтерактивних, технологій, а саме: методу проекту, портфоліо, дискусії у формі « круглого столу», моделювання та розігрування ситуації за ролями, case-study. Головне завдання, яке покладено на майбутнього фахівця це навчально-професійна діяльність за умови активного впровадження інноваційних технологій організації навчального процесу у ВНЗ яка сприяла б створенню та підтримці відповідного психологічного клімату, коли студенти могли вільно висловлювати свої думки, активно спілкуватися, відстоювати власні позиції тощо. Такий підхід до навчання дав змогу гармонізувати загальнокультурні, психолого-педагогічні й методичні знання, уміння, способи діяльності, посили їхню професійну спрямованість, забезпечити фундаментальність базової підготовки, створити умови для професійного становлення та саморозвитку майбутніх учителів основ здоров'я.
Description: Радченко А. В. Інноваційні технології як сучасні умови у професійній підготовці майбутніх вчителів основ здоров'я / А. В. Радченко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2015. - № 2 (291) квітень. - Ч. 1. – С. 223-. 230
URI: http://hdl.handle.net/123456789/9703
Appears in Collections:Cтатті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
31.pdf199.47 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.