Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/9693
Title: | Сутність та структура здоров'язбережувальної компетентності майбутніх соціальних педагогів |
Authors: | Костюченко, Т. М. |
Keywords: | компетентнісний вимір здоро'я здоров’язбереження здоров’язбережувальна компетентність структура здоров'язбережувальної компетенції |
Issue Date: | 2015 |
Publisher: | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
Abstract: | Проводячі аналіз наукових праць, а саме, в напрямках сучасних проблем в підготовці майбутніх соціальних педагогів у компетентнісному виміру соціальної сфери, в статті розглянуті сутність та структура здоров’язбережувальної компетентності; визначено поняття «здоров’язбережувальної компетентності» на основі зіставлення понять «компетентність», «здоров’я», «здоров’язбереження»; було розглянуто перелік таких ключових компетентностей, як уміння вчитись (навчальна), громадянська, загальнокультурна, компетентність з інформаційних та комунікаційних технологій, соціальна, підприємницька, здоров’язбережувальна; здоров’я охарактеризовано, як властивість особистості, спрямована на збереження фізичного, соціального, психологічного та духовного здоров’я – свого та оточення; визначено сфери життя та виміри праці в них, які забезпечують організацію здорового способу власного життя; виділено три основні компоненти структури здоров’язбережувальної компетентності. |
Description: | Костюченко Т. М. Сутність та структура здоров'язбережувальної компетентності майбутніх соціальних педагогів / Т. М. Костюченко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2015. - № 2 (291) квітень. - Ч. 1. – С. 174-181. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/9693 |
Appears in Collections: | Cтатті |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.