Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/9693
Title: Сутність та структура здоров'язбережувальної компетентності майбутніх соціальних педагогів
Authors: Костюченко, Т. М.
Keywords: компетентнісний вимір
здоро'я
здоров’язбереження
здоров’язбережувальна компетентність
структура здоров'язбережувальної компетенції
Issue Date: 2015
Publisher: ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка"
Abstract: Проводячі аналіз наукових праць, а саме, в напрямках сучасних проблем в підготовці майбутніх соціальних педагогів у компетентнісному виміру соціальної сфери, в статті розглянуті сутність та структура здоров’язбережувальної компетентності; визначено поняття «здоров’язбережувальної компетентності» на основі зіставлення понять «компетентність», «здоров’я», «здоров’язбереження»; було розглянуто перелік таких ключових компетентностей, як уміння вчитись (навчальна), громадянська, загальнокультурна, компетентність з інформаційних та комунікаційних технологій, соціальна, підприємницька, здоров’язбережувальна; здоров’я охарактеризовано, як властивість особистості, спрямована на збереження фізичного, соціального, психологічного та духовного здоров’я – свого та оточення; визначено сфери життя та виміри праці в них, які забезпечують організацію здорового способу власного життя; виділено три основні компоненти структури здоров’язбережувальної компетентності.
Description: Костюченко Т. М. Сутність та структура здоров'язбережувальної компетентності майбутніх соціальних педагогів / Т. М. Костюченко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2015. - № 2 (291) квітень. - Ч. 1. – С. 174-181.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/9693
Appears in Collections:Cтатті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
24.pdf197.08 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.