Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/9692
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКоваль, І. С.-
dc.date.accessioned2023-05-20T20:30:07Z-
dc.date.available2023-05-20T20:30:07Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.otherУДК 38.013.18-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/9692-
dc.descriptionКоваль І. С. Педагогічні аспекти формування професійно орієнтованої особи студента ВНЗ / І. С. Коваль // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2015. - № 2 (291) квітень. - Ч. 1. – С. 166-174.uk_UA
dc.description.abstractУ статті розглядається педагогічний аспект формування професійно орієнтовної особи студента ВНЗ. Показана актуальність даної проблеми в контексті підготовки майбутнього інженера-педагога і професійного становлення майбутнього фахівця в галузі обслуговування населення, а також психолого-педагогічні показники розвитку професійно орієнтованої орієнтованої особи студента вищого учбового закладу. Розкриті сучасні аспекти перебудови сучасної вузівської системи освіти із здійсненням на основі концепції професійно орієнтованої підготовки фахівців. Визначено єство формування професійно орієнтованої особи студента в структурі вищої педагогічної освіти, як система психологічних, педагогічних, дидактичних процедур взаємодії педпаогів і студентів з урахуванням їх здібностей і схильностей, направлених на реалізацію вмісту методів, форм і засобів навчання і майбутньої діяльності фахівців.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка"uk_UA
dc.subjectособистісне орієнтоване навчанняuk_UA
dc.subjectвища школаuk_UA
dc.subjectвикладачuk_UA
dc.subjectстудентuk_UA
dc.subjectметодиuk_UA
dc.subjectформиuk_UA
dc.subjectзасобиuk_UA
dc.titleПедагогічні аспекти формування професійно орієнтованої особи студента ВНЗuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Cтатті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
23.pdf206.23 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.