Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/9689
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Клєба, А. І. | - |
dc.date.accessioned | 2023-05-18T13:34:16Z | - |
dc.date.available | 2023-05-18T13:34:16Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.other | УДК 378 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/9689 | - |
dc.description | Клєба А. І. Формування мотиваційної готовності майбутніх вихователів до реалізації інформаційно-комунікативної культури у професійній діяльності / А. І. Клєба // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2015. - № 2 (291) квітень. - Ч. 1. – С. 159-166. | uk_UA |
dc.description.abstract | Стаття присвячена проблемі мотиваційної готовності майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів до реалізації інформаційно-комунікативної культури в професійній діяльності. Проаналізовано погляди науковців щодо питань: мотив, мотиваційна сфера, мотив діяльності. Подано результати вивчення особливостей формування мотиваційної сфери майбутніх вихователів, розглянуті її структурні компоненти. Визначені технології самосприйняття студента в контексті його майбутньої діяльності. Чітко визначені етапи формування мотиваційної готовності у майбутніх вихователів до реалізації інформаційно-комунікативної культури у професійній діяльності: діагностичний; етап формування значимості інформаційно-комунікативної культури у професійній діяльності; розвиток стійкого пізнавального інтересу студентів до формування інформаційно-комунікативної культури; організація проблемного навчання. На всіх етапах розкрито провідні задачі та види діяльності. Інформаційно-комунікативна культура розглядається не тільки як вид професійної культури вихователя, а як важлива особиста освіта фахівця. Вважається за доцільне створювати умови, які безпосередньо впливатимуть на формування мотивів: естетичні, емоційні переживання, самостійна постановка мети, навколишнє середовище, пізнавальна, пошукова активність; включення до різних видів діяльності; забезпечення ситуації успіху; знаходження особистісного смислу; урахування попереднього досвіду; підтримка мотивації та надання переваги засобам, які впливають на почуття, мотивують поведінку. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" | uk_UA |
dc.subject | професійна готовність вихователя | uk_UA |
dc.subject | мотиваційна сфера особистості | uk_UA |
dc.subject | майбутні вихователі | uk_UA |
dc.subject | мотивація | uk_UA |
dc.title | Формування мотиваційної готовності у майбутніх вихователів до реалізації інформаційно-комунікативної культури у професійній діяльності | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Cтатті |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.