Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/9673
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСоломін, Є. О.-
dc.date.accessioned2023-05-07T17:04:53Z-
dc.date.available2023-05-07T17:04:53Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.otherУДК 070:654.197(477.61)-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/9673-
dc.descriptionСоломін Є. О. Соціалізація особистості під впливом телевізійних новин ( на прикладі діяльності ТРК Луганщини в 2000 - 2013 рр.) / Є. О. Соломін // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2015. - № 2 \(291) квітень. - Ч. 1. – С. 68-75.uk_UA
dc.description.abstractУ статті аналізується новинний продукт регіональних телекомпаній Луганщини з точки зору дотримання стандартів їх виробництва, розкриття прагматики факторів упливу на реципієнтів та способів маніпулювання інформацією. Регіональне телебачення в силу того, що для телеглядача було і залишається основним джерелом постачання інформації про події, а головне - інтерпертатором їх, стало одним із вагомих факторі впливу на політичну, економічну, соціальну, культурну та інші сфери життя громади та індивіда, процес соціалізації особистості. Зауважується, що форма подачі новинного продукту часто визначають не редакції інформаційних програм, а існуючи в регіоні політико-економічні чи фінансово-промислові групи, в оперативному чи прямому підпорядкуванні яких перебувають засоби масової комунікації. Нові технології, у тому числі й у сфері медіа, дозволяють упроваджувати й нові засоби впливу на реципієнтів, у тому числі й на підростаюче покоління, та маніпулювання їх свідомістю за допомогою новинного телепродукту. Мінімізація негативного впливу на свідомість молодих реципієнтів вбачається у процесі формування системи знань та навичок у майбутніх медійників та неухильному дотриманні стандартів професії, які мають стати основою їх подальшої роботи, і це створить умови для протидії маніпулятивних технологіям, дотриманні стандартів інформаційного телевиробництва.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка"uk_UA
dc.relation.ispartofseriesпедагогічні науки;-
dc.subjectтелебаченняuk_UA
dc.subjectрегіональні новиниuk_UA
dc.subjectсоціалізаціяuk_UA
dc.subjectвпливuk_UA
dc.subjectстереотипиuk_UA
dc.subjectманіпуляція інформацієюuk_UA
dc.subjectPRuk_UA
dc.titleСоціалізація особистості під впливом телевізійних новин ( на прикладі діяльності ТРК Луганщини в 2000 - 2013 рр.)uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Cтатті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
10.pdf204.3 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.