Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/9659
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГордієнко, П. Ю.-
dc.date.accessioned2023-04-25T09:38:35Z-
dc.date.available2023-04-25T09:38:35Z-
dc.date.issued2017-04-
dc.identifier.otherУДК 796.011.3:796.342-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/9659-
dc.descriptionГордієнко П. Ю. Розвиток рухових якостей учнів ліцею у процесі фізичного виховання засобами настільного тенісу / П. Ю. Гордієнко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : педагогічні науки. - 2017. - № 3 (308), квітень. – С. 101-107.uk_UA
dc.description.abstractУ статті розглядається проблема недостатнього рівня рухливості серед учнів ліцею, описується розроблення, теоретичне обґрунтування ефективності програми розвитку рухових якостей учнів ліцею засобами настільного тенісу в процесі занять фізичного виховання. В процесі написання статті було проведене опитування, анкетування та тестування учнів ліцею. Визначено засоби фізичного виховання з професійною спрямованістю учнів ліцею та їх ефективність у процесі навчання: вправи на розвиток аеробної і статичної витривалості, спритності, здатність дозувати зусилля, відчути час до стійкості та переключення уваги. В авторській програмі представлена комплексна робота з формування в учні необхідних професійно-важливих умінь і навичок протягом усього року.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка"uk_UA
dc.subjectнастільний тенісuk_UA
dc.subjectрухові якостіuk_UA
dc.subjectфізична підготовленістьuk_UA
dc.subjectвитривалістьuk_UA
dc.subjectшвидкісно-силові якостіuk_UA
dc.subjectспритністьuk_UA
dc.titleРозвиток рухових якостей учнів ліцею у процесі фізичного виховання засобами настільного тенісуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
16.pdf425.17 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.