Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/9647
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДробін, А. А.-
dc.date.accessioned2023-04-19T09:57:26Z-
dc.date.available2023-04-19T09:57:26Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.otherУДК 37.02-
dc.identifier.otherDOI : 10.12958/2227-2747-2020-2(174)-19-34-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/9647-
dc.descriptionДробін А. А. Поліструктурна модель природознавства як основа інтеграційних процесів у шкільній природничій освіті / А. А. Дробін // Освіта та педагогічна наука. – 2020. - №2 (174), - С. 19-34.uk_UA
dc.description.abstractУ статті розглянуто проблему побудови та структурування інтегрованого курсу «Природознавство» в старшій школі. Проведено аналіз чинної законодавчої бази, яка регулює освітню галузь України, установлено наявні нормативно-правові акти, які визначають зміст та структуру освітньої галузі «Природознавство», регулюють її та задають пріоритети розвитку. Установлено, що в сучасній природничій галузі відбуваються одночасні взаємопротилежні процеси диференціації та інтеграції природничих наук, які притаманні й шкільному природознавству. У статті проаналізовано основні наукові підходи до побудови інтегрованих курсів природознавства в школі. З’ясовано, що інтегративний підхід до природознавства природно та доцільно розглядати з позицій системності та поліструктурності. У статті розглянуто зміст поняття поліструктурність та запропоновано по- ліструктурну модель шкільного приро-дознавства, яка побудована як взаємопов’язана система частково-наукових картин світу окремих природничих наук та об’єднана навколо центрального ядра, яке включає природничо-наукову карти- ну світу та загальнонаукові поняття, принципи, закони, теорії, що мають фундаментальний характер та методологічне значення. Запропоновано формування структури та змісту інтегрованого курсу через наскрізні змістові траєкторії, яким дано визначення та надано їхній перелік.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка"uk_UA
dc.subjectприродознавствоuk_UA
dc.subjectприродничі наукиuk_UA
dc.subjectінтегрований курсuk_UA
dc.subjectполіструктурна модельuk_UA
dc.subjectприродничо-наукова картина світуuk_UA
dc.subjectінтеграціяuk_UA
dc.subjectінтегративністьuk_UA
dc.subjectнаскрізна змістова траєкторіяuk_UA
dc.titleПоліструктурна модель природознавства як основа інтеграційних процесів у шкільній природничій освітіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:№ 2 (174)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Drobin.pdf313.76 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.