Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/9646
Title: | Актуалізація загальнонаукових понять у процесі вивчення майбутніми вчителями педагогічних дисциплін |
Authors: | Бутенко, Л. Л. |
Keywords: | загальнонаукові поняття понятійно-термінологічне поле педагогіки актуалізація майбутні вчителі педагогічні дисципліни форми та методи актуалізації загальнонаукових понять |
Issue Date: | 2020 |
Publisher: | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
Abstract: | У статті представлено загальну характеристику загальнонаукових понять як методологічного підґрунтя вивчення майбутніми вчителями педагогічних дисциплін. Схарактеризовано сутність, функції загальнонаукових понять, мета- предметний характер загальнонаукових понять у контексті понятійно-термінологічного поля педагогічної теорії та практики. Схарактеризовано типові помилки роботи майбутніх учителів із понятійно-термінологічним апаратом, зокрема у використанні загальнонаукових понять. Розкрито сутність та операціональні характеристики актуалізації як процесу переведення потенційного ста- ну суб’єкта в стан діяльності, особливості актуалізації як психолого-педагогічного феномену в освітньому процесі. Доведено необхідність реалізації принципів системності, наступності, контекстуальності в роботі із загально- науковими поняттями на заняттях з педагогічних дисциплін. Визначено форми та методи актуалізації загальнонаукових понять у процесі вивчення педагогічних дисциплін (понятійна розминка; складання тезаурусу; аналіз текстів; складання кластерів, «дерева понять»; творчі завдання; візуальний ряд та ін.). |
Description: | Бутенко Л. Л. Актуалізація загальнонаукових понять у процесі вивчення майбутніми вчителями педагогічних дисциплін / Л. Л. Бутенко // Освіта та педагогічна наука. – 2020. - №2 (174), - С. 3-18. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/9646 |
Appears in Collections: | № 2 (174) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Butenko.pdf | 294.9 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.