Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/9646
Title: Актуалізація загальнонаукових понять у процесі вивчення майбутніми вчителями педагогічних дисциплін
Authors: Бутенко, Л. Л.
Keywords: загальнонаукові поняття
понятійно-термінологічне поле педагогіки
актуалізація
майбутні вчителі
педагогічні дисципліни
форми та методи актуалізації загальнонаукових понять
Issue Date: 2020
Publisher: ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка"
Abstract: У статті представлено загальну характеристику загальнонаукових понять як методологічного підґрунтя вивчення майбутніми вчителями педагогічних дисциплін. Схарактеризовано сутність, функції загальнонаукових понять, мета- предметний характер загальнонаукових понять у контексті понятійно-термінологічного поля педагогічної теорії та практики. Схарактеризовано типові помилки роботи майбутніх учителів із понятійно-термінологічним апаратом, зокрема у використанні загальнонаукових понять. Розкрито сутність та операціональні характеристики актуалізації як процесу переведення потенційного ста- ну суб’єкта в стан діяльності, особливості актуалізації як психолого-педагогічного феномену в освітньому процесі. Доведено необхідність реалізації принципів системності, наступності, контекстуальності в роботі із загально- науковими поняттями на заняттях з педагогічних дисциплін. Визначено форми та методи актуалізації загальнонаукових понять у процесі вивчення педагогічних дисциплін (понятійна розминка; складання тезаурусу; аналіз текстів; складання кластерів, «дерева понять»; творчі завдання; візуальний ряд та ін.).
Description: Бутенко Л. Л. Актуалізація загальнонаукових понять у процесі вивчення майбутніми вчителями педагогічних дисциплін / Л. Л. Бутенко // Освіта та педагогічна наука. – 2020. - №2 (174), - С. 3-18.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/9646
Appears in Collections:№ 2 (174)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Butenko.pdf294.9 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.