Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/9611
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГлінковська-Краузе, Б.-
dc.contributor.authorЧеботарьова, Н. М.-
dc.contributor.authorЧеботарьов, Є. В.-
dc.date.accessioned2023-04-10T14:58:49Z-
dc.date.available2023-04-10T14:58:49Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.otherУДК 334:005.73+339.9-
dc.identifier.otherDOI: https://doi.org/10.12958/1817-3772-2022-3(69)-85-90-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/9611-
dc.descriptionГлінковська-Краузе Б. Теоретичні та методичні засади компаративного аналізу профілів підприємців / Б. Глінковська-Краузе, Н. М. Чеботарьова, Є. В. Чеботарьов // Економічний вісник Донбасу : наук. журн / Гол. ред. Н. В. Трушкіна - 2022. - №3 (69). – С.85-90.uk_UA
dc.description.abstractФормування нової системи міжнародних економічних відносин потребує обґрунтування надійної основи співпраці, насамперед, господарських суб’єктів різних країн у всіх галузях і сферах економіки. Одним із важливих чинників такого обґрунтування є оцінювання компетентностей підприємців, що є складовою комплексної науково-практичної проблеми компаративного (порівняльного) аналізу профілів підприємців різних країн. Дана проблема набуває особливої актуальності в контексті створення на європейському континенті міжнародних альянсів: економічних інтеграційних об’єднань у межах певних достатньо нечисельних країн, які б діяли за конкретними напрямами і проєктами на субрегіональному рівні. Компаративний аналіз профілів підприємців є предметом досліджень за новим напрямом науки – економічної компаративістики. Це передбачає поєднання застосування міжкультурного, міждисциплінарного та міжфункціонального підходів. У статті на підґрунті узагальнення теоретичних і науково-практичних розробок, які проведено за двома міжнародними україно-польськими проєктами, висунуто гносеологічну тріаду: «національна ділова культура» – «корпоративна культура» – «профіль підприємця» з наданням чіткого визначення даних дефініцій. Обґрунтовано інтеграл оцінювання профілів підприємців різних країн, який містить три етапи. На рівні першого етапу дається ідентифікація сутності фахових загальнокультурних компетентностей підприємців: дистанція влади, індивідуалізм, мужність, уникнення невизначеності, довготермінова орієнтація та індульгенція. Призначенням другого етапу є виокремлення й ідентифікація сутності суто підприємницьких компетентностей: схильність до підприємництва, обов’язковість у бізнесі, планування та ставлення до контролю, стандартизованість бізнес-діяльності, поліхромність і самовдосконалення. Третій етап пропонованого інтегралу містить чіткий перелік методичних посилок-вимог щодо розробки й оформлення (представлення) висновків паралельного анкетування-опитування підприємців різних країн за визначеними фаховими загальнокультурними і підприємницькими компетентностями.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка"uk_UA
dc.subjectпідприємництвоuk_UA
dc.subjectпрофіль підприємцяuk_UA
dc.subjectкомпетентностіuk_UA
dc.subjectнаціональні ділові культуриuk_UA
dc.subjectкорпоративні культуриuk_UA
dc.subjectекономічна компаративістикаuk_UA
dc.subjectміжнародні альянсиuk_UA
dc.titleТеоретичні та методичні засади компаративного аналізу профілів підприємцівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
12. Glinkowska-Krauze, Chebotarova, Chebotarov.pdf360.4 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.