Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/9565
Title: | Використання smart-технологій для реалізації професійної діяльності науково-педагогічних працівників |
Authors: | Лучко, Ю. І. Добровіцька, О. О. |
Keywords: | smart-технології smart-освіта здобувачі освіти |
Issue Date: | Dec-2022 |
Publisher: | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
Series/Report no.: | педагогічні науки; |
Abstract: | Цифрова компетенція є незамінною навичкою сьогодні у зв’язку з масштабними процесами діджиталізації у світі. Збагачення педагогічного інструментарію у навчальному процесі через використання smart-технологій повністю відповідає проблемам і вимогам педагогічної школи та підтримує амбіційні широкомасштабні освітні реформи в Україні. Використання smart-технологій у навчальному процесі значно вплине на якість педагогічної освіти та поліпшить цифрові й дидактичні компетенції вчителів, учнів шкіл, викладачів та студентів закладів вищої освіти України.Smart-технології – це інформаційні технології, спрямовані на розвиток компетентностей учасників освітнього процесу, необхідних для успішної діяльності в умовах цифрового суспільства. Нові інтелектуальні smart-технології вимагають зміни платформ, що використовуються для передачі знань і широкого використання smart-пристроїв. Необхідність розвитку освітнього простору пояснюється досить високим рівнем розвитку smart-технологій та швидкого проникнення їх у повсякдення життя. Своєю чергою, Smart Education (розумна освіта) – концепція, яка передбачає комплексну модернізацію всіх освітніх процесів, а також методів і технологій, що використовуються у цих процесах, що дає змогу по-новому побудувати процес розроблення контенту, його доставки та актуалізації. Smart-освіта передбачає гнучкість та наявність великої кількості джерел, максимальну різноманітність різних мультимедіа та швидке підлаштування під рівень та потреби слухача. Використання smart-технологій в освіті визначається розвитком у здобувачів освіти критичного мислення, умінь самостійно планувати та організовувати всі етапи власної навчальної діяльності, зокрема від формулювання мети до виконання різних проєктних операцій, від реалізації проєкту до самоконтролю та самооцінки й рефлексії. Цей процес, охоплюючи кілька стадій, передбачає як ознайомлення з новим видом діяльності, усвідомлення його сенсу, так і початкове оволодіння ним, а також розвиток умінь самостійного розроблення різних навчальних проєктів. |
Description: | Лучко Ю. І. Використання smart-технологій для реалізації професійної діяльності науково-педагогічних працівників / Ю. І. Лучко, О. О. Добровіцька // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2022. - № 6 (354), грудень. – С.48-55. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/9565 |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
7. Luchko, Dobrovitska.pdf | 439.7 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.