Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/9565
Title: Використання smart-технологій для реалізації професійної діяльності науково-педагогічних працівників
Authors: Лучко, Ю. І.
Добровіцька, О. О.
Keywords: smart-технології
smart-освіта
здобувачі освіти
Issue Date: Dec-2022
Publisher: ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка"
Series/Report no.: педагогічні науки;
Abstract: Цифрова компетенція є незамінною навичкою сьогодні у зв’язку з масштабними процесами діджиталізації у світі. Збагачення педагогічного інструментарію у навчальному процесі через використання smart-технологій повністю відповідає проблемам і вимогам педагогічної школи та підтримує амбіційні широкомасштабні освітні реформи в Україні. Використання smart-технологій у навчальному процесі значно вплине на якість педагогічної освіти та поліпшить цифрові й дидактичні компетенції вчителів, учнів шкіл, викладачів та студентів закладів вищої освіти України.Smart-технології – це інформаційні технології, спрямовані на розвиток компетентностей учасників освітнього процесу, необхідних для успішної діяльності в умовах цифрового суспільства. Нові інтелектуальні smart-технології вимагають зміни платформ, що використовуються для передачі знань і широкого використання smart-пристроїв. Необхідність розвитку освітнього простору пояснюється досить високим рівнем розвитку smart-технологій та швидкого проникнення їх у повсякдення життя. Своєю чергою, Smart Education (розумна освіта) – концепція, яка передбачає комплексну модернізацію всіх освітніх процесів, а також методів і технологій, що використовуються у цих процесах, що дає змогу по-новому побудувати процес розроблення контенту, його доставки та актуалізації. Smart-освіта передбачає гнучкість та наявність великої кількості джерел, максимальну різноманітність різних мультимедіа та швидке підлаштування під рівень та потреби слухача. Використання smart-технологій в освіті визначається розвитком у здобувачів освіти критичного мислення, умінь самостійно планувати та організовувати всі етапи власної навчальної діяльності, зокрема від формулювання мети до виконання різних проєктних операцій, від реалізації проєкту до самоконтролю та самооцінки й рефлексії. Цей процес, охоплюючи кілька стадій, передбачає як ознайомлення з новим видом діяльності, усвідомлення його сенсу, так і початкове оволодіння ним, а також розвиток умінь самостійного розроблення різних навчальних проєктів.
Description: Лучко Ю. І. Використання smart-технологій для реалізації професійної діяльності науково-педагогічних працівників / Ю. І. Лучко, О. О. Добровіцька // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2022. - № 6 (354), грудень. – С.48-55.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/9565
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
7. Luchko, Dobrovitska.pdf439.7 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.