Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/9559
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Краснова, Н. П. | - |
dc.date.accessioned | 2023-03-28T12:40:10Z | - |
dc.date.available | 2023-03-28T12:40:10Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.other | УДК 37.02:378.1 | - |
dc.identifier.other | DOI: 10.12958/2227-2844-2022-6(354)-18-27 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/9559 | - |
dc.description | Краснова Н. П. Соціально-педагогічні умови формування професійно-етичної культури майбутніх фахівців із соціальної роботи / Н. П. Краснова // // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2022. - № 6 (354), грудень. – С.18-27. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті розглянуто вимоги до професійної підготовки майбутнього фахівця із соціальної роботи, що вміщує формування моральності та етичності, які є невід’ємною частиною його підготовки допрофесійної діяльності; розкрито поняття «професійно-етична культура фахівця з соціальної роботи», під яким розуміється система професійно-моральних цінностей, які стали внутрішніми переконаннями особистості; охарактеризовано соціально-педагогічні умови, що зумовлюють формування та подальший розвиток тих чи інших якостей, властивостей, умінь, які ще не існують у внутрішніх структурах майбутнього фахівця із соціальної роботи; виділено умови формування професійно-етичної культури майбутніх фахівців із соціальної роботи. Умова створення комунікативного середовища: комунікативна культура (висловлювання власних думок, уміння створювати сприятливий психологічний клімат, уміння вести діалог) та комунікативна компетентність (професійне бачення ситуації комунікації). Умова створення мотивації у студентів до оволодіння професійно-етичною культурою (усвідомлення значущості обраної професії, необхідності приносити користь людям, поліпшення соціально-захисних умов у країні; мотиви особистого характеру – задоволення потреб у громадському визнанні, у самоактуалізації, самовираженні, у здійсненні сенсу та реалізації цінностей). Умови вивчення гуманістичного аспекту професійної сфери, виявлення її етичних проблем (оволодіння етичними нормами професії, професійний етикет, професійне спілкування, пошук та усвідомлення особистісних смислів у професії, самоактуалізація особистості). Умова застосування у навчанні особистісно-орієнтованих методів (рольові та ділові ігри, проєктування, метод проблемних ситуацій, метод сократівського діалогу). | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" | uk_UA |
dc.subject | комунікативне середовище | uk_UA |
dc.subject | особистісно-орієнтовані методи | uk_UA |
dc.subject | професійно-етична культура фахівця із соціальної роботи | uk_UA |
dc.title | Соціально-педагогічні умови формування професійно-етичної культури майбутніх фахівців із соціальної роботи | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
3. Krasnova.pdf | 420.69 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.