Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/9559
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКраснова, Н. П.-
dc.date.accessioned2023-03-28T12:40:10Z-
dc.date.available2023-03-28T12:40:10Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.otherУДК 37.02:378.1-
dc.identifier.otherDOI: 10.12958/2227-2844-2022-6(354)-18-27-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/9559-
dc.descriptionКраснова Н. П. Соціально-педагогічні умови формування професійно-етичної культури майбутніх фахівців із соціальної роботи / Н. П. Краснова // // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2022. - № 6 (354), грудень. – С.18-27.uk_UA
dc.description.abstractУ статті розглянуто вимоги до професійної підготовки майбутнього фахівця із соціальної роботи, що вміщує формування моральності та етичності, які є невід’ємною частиною його підготовки допрофесійної діяльності; розкрито поняття «професійно-етична культура фахівця з соціальної роботи», під яким розуміється система професійно-моральних цінностей, які стали внутрішніми переконаннями особистості; охарактеризовано соціально-педагогічні умови, що зумовлюють формування та подальший розвиток тих чи інших якостей, властивостей, умінь, які ще не існують у внутрішніх структурах майбутнього фахівця із соціальної роботи; виділено умови формування професійно-етичної культури майбутніх фахівців із соціальної роботи. Умова створення комунікативного середовища: комунікативна культура (висловлювання власних думок, уміння створювати сприятливий психологічний клімат, уміння вести діалог) та комунікативна компетентність (професійне бачення ситуації комунікації). Умова створення мотивації у студентів до оволодіння професійно-етичною культурою (усвідомлення значущості обраної професії, необхідності приносити користь людям, поліпшення соціально-захисних умов у країні; мотиви особистого характеру – задоволення потреб у громадському визнанні, у самоактуалізації, самовираженні, у здійсненні сенсу та реалізації цінностей). Умови вивчення гуманістичного аспекту професійної сфери, виявлення її етичних проблем (оволодіння етичними нормами професії, професійний етикет, професійне спілкування, пошук та усвідомлення особистісних смислів у професії, самоактуалізація особистості). Умова застосування у навчанні особистісно-орієнтованих методів (рольові та ділові ігри, проєктування, метод проблемних ситуацій, метод сократівського діалогу).uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка"uk_UA
dc.subjectкомунікативне середовищеuk_UA
dc.subjectособистісно-орієнтовані методиuk_UA
dc.subjectпрофесійно-етична культура фахівця із соціальної роботиuk_UA
dc.titleСоціально-педагогічні умови формування професійно-етичної культури майбутніх фахівців із соціальної роботиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
3. Krasnova.pdf420.69 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.