Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/9504
Title: | Умови формування професійно-педагогічного іміджу викладача геодисциплін у вищому навчальному закладі |
Other Titles: | «Наукові інновації та передові технології» (Серія «Державне управління», Серія «Право», Серія «Економіка», Серія «Психологія», Серія «Педагогіка»): журнал. № 2 (16) |
Authors: | Прокопенко, О. В. Сопов, Д. С. Карпенко, Т. А. Лакомова, О. Й. |
Keywords: | імідж викладача викладач геодисциплін педагогічна діяльність констатувальний етап експерименту формувальний етап експерименту |
Issue Date: | 2023 |
Abstract: | Формування власного іміджу, уміння інтерпретувати повідомлення, пізнавати людину є тим завданням, яке необхідно вирішувати під час самоосвіти та підвищення кваліфікації викладача геодисциплін вищого навчального закладу. Теоретичний розгляд проблеми формування професійно-педагогічного іміджу викладача геодисциплін довів необхідність використання самоосвітньої роботи з метою виховання особистісно-професійних умінь і навичок та проведення необхідних спеціалізованих заходів. Розвиток іміджелогії як самостійного наукового напрямку, підвищення інтересу фахівців різних галузей до прикладних імідж-технологій, необхідність підготовки викладача геодисциплін з високим рівнем педагогічної компетентності та культури, підвищення соціального престижу професії викладача геодисциплін у сучасному суспільстві зумовили появу педагогічної іміджелогії, що вивчає процес формування педагогічного іміджу в контексті професійної соціалізації фахівців сфери вищої освіти. Ефективність упровадження педагогічних умов з формування професійно-педагогічного іміджу викладача геодисциплін було відстежено завдяки оцінюванню динаміки розвитку показників трьох базових критеріїв оцінювання сформованості професійно-педагогічного іміджу: мотиваційного, когнітивного та рефлексивного. |
Description: | Прокопенко О. В., Сопов Д. С., Карпенко Т. А., Лакомова О. Й. / Умови формування професійно-педагогічного іміджу викладача геодисциплін у вищому навчальному закладі. «Наукові інновації та передові технології» (Серія «Державне управління», Серія «Право», Серія «Економіка», Серія «Психологія», Серія «Педагогіка»): журнал. № 2 (16). 2023. С. 344–363. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/9504 |
ISSN: | УДК 378.12:371.134 |
Appears in Collections: | Сопов Дмитро Сергійович |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Стаття_Прокопенко_Сопов_Карпенко_Лакомова.pdf | 1.58 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.