Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/9493
Title: Досвід використання аудіовізуального матеріалу іспанськими педагогами
Authors: Харковський, Є. М.
Keywords: аудіовізуальний матеріал
освіта
Іспанія
інтерактивні технології
ноземні мови
елективні курси
Issue Date: Mar-2022
Publisher: ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка"
Series/Report no.: філологічні науки;
Abstract: У статті визначено й окреслено основні пропозиції стосовно застосування аудіовізуальних засобів на заняттях вивчення іноземної мови, запропоновані іспанськими педагогами Каберо, Себріаном Мартінесом, Салінасом, Ромеро та Бартоломе. Зауважено, що іспанські вчені розробили правила використання аудіовізуальних матеріалів на заняттях у закладах освіти різних рівнів. Вони вважають, що потрібно визначитись, яка мета використання аудіовізуальних матеріалів на заняттях. Враховуються психологічно емоційні особливості сприйняття відеоматеріалів здобувачами освіти. На особливу увагу заслуговують методичні рекомендації щодо підготовки здобувачів освіти до сприйняття інформації з аудіовізуального матеріалу. Здобувачі освіти не повинні пасивно сприймати інформацію, а повинні бути активним співучасником освітнього процесу. Подібний результат досягається завдяки поєднанню вчителем різноманітних методичних прийомів, індивідуалізації навчання. Здобувачі освіти повинні бути задіяні до інтерпретації фрагментів аудіовідеоматеріалів, доповнювати своїми міркуваннями, життєвими фактами, зробити висновки. Іспанські педагоги рекомендують розпочати дискусію, підготувати здобувачам освіти питальник за відеоматеріалом, простежити міжпредметні зв’язки тощо. Проведене дослідження ряду праць з проблеми специфіки використання аудіовізуального матеріалу в освітньому процесі Іспанії показало, що при врахуванні всих методичних аспектів під час використання відеоматеріалів у здобувачів освіти формуються компетентності, які сприятимуть їх самореалізації в майбутньому. Особливо важливо використовувати аудіовізуальні матеріали під час викладання елективних курсів з іноземних мов у закладах вищої освіти, що є перспективним напрямком наукових досліджень.
Description: Харковський Є. М. Досвід використання аудіовізуального матеріалу іспанськими педагогами / Є. М. Харковський // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка: Філологічні науки. - 2022. - №2 (350), березень. – С.159-168.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/9493
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
18. Kharkovskyi.pdf648.32 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.