Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/9490
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКокнова, Т. А.-
dc.date.accessioned2023-03-02T22:48:40Z-
dc.date.available2023-03-02T22:48:40Z-
dc.date.issued2022-03-
dc.identifier.otherУДК 37.211.24-
dc.identifier.otherDOI: 10.12958/2227-2844-2022-2(350)-131-138-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/9490-
dc.descriptionКокнова Т. А. Лінгвометодична компетентність викладача іноземної мови (професійна характеристика) / Т. А. Кокнова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка: Філологічні науки. - 2022. - №2 (350), березень. – С.131-138.uk_UA
dc.description.abstractУ статі представлено модельну характеристику викладача зі сформованою лінгвометодичною компетеність, який спроможний ефективно та результативно працювати у ЗВО та здійснювати освітню діяльність зі здобувачами освіти за різними спеціальностями. Розглянуто поняття «лінгвометодична компетеність» та «модельна характеристика»; визначено, специфіку професійного портфелю викладача іноземної мови зі сформованою лінгвометодичною компетеність. Визначено, що до обов’язкової характеристики викладача іноземної мови, що працює зі здобувачами різних профілів має характеризуватися: загальною та спеціальною освіченістю, знаннями з дисципліни, що викладається; проявляти професійну майстерність; бути професійно захопленим; здатність до педагогічної відкритості, творчості, ініціативності та активності. У процесі дослідження встановлено, що викладачі іноземних мов будуть налаштовані створювати інноваційні технології, або сприяти їх оптимізації під освітні цілі, тяжіти до новації та науково-педагогічної творчості, будуть мотивовані до самовдосконалення та рефлексії. Встановлено, що налаштованість викладачів іноземних мов на кооперацію з майбутніми викладачами іноземних мов зумовлено індивідуально-особистісною характеристикою педагога, його професійними установками та самооцінкою. Визначено, що доцільним у процесі здійснення продуктивної педагогічної діяльності сам педагог трансформує ціннісно-мотиваційну сферу майбутнього викладача іноземної мови, активізує процеси саморозвитку й рефлексії, стимулює і власний інтерес, і інтерес майбутніх викладачів іноземних мов до професійної діяльності взагалі та для своєї самореалізації в ній зокрема. Встановлено, що гармонійна сукупність зовнішніх і внутрішніх установок; індивідуальні і професійні якості педагога, що демонструють його бажання, готовність і здатність до суб’єктного спілкування з учасниками освітнього процесу, визначає авторський стиль роботи педагога, який долучений до процесу формування професійної компетентності в майбутніх викладачів іноземних мов. Орієнтація на саморозвиток визначає потужний пізнавальний інтерес до освітньої діяльності, його творчу спрямованість, здатність до допомоги та співтворчості з магістрантами. Зроблено висновок про те, що професійна самореалізація суб’єктів та об’єктів освітнього процесу здійснюється за допомогою їхнього суб’єкт-суб’єктного характеру взаємодії, яка передбачає узгоджену діяльність учасників освітнього процесу, спрямовану на досягнення професійних цілей та сприяє і професійному зростанню взагалі, і формуванню в них професійної компетентності зокрема.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка"uk_UA
dc.relation.ispartofseriesфілологічні науки;-
dc.subjectпрофесійна компетентністьuk_UA
dc.subjectмайбутні викладачі іноземних мовuk_UA
dc.subjectпроцес фахової підготовкиuk_UA
dc.subjectлінгвометодична компетентністьuk_UA
dc.titleЛінгвометодична компетентність викладача іноземної мови (професійна характеристика)uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
15. Koknova.pdf604.99 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.