Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/9489
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Демченко, Н.О. | - |
dc.date.accessioned | 2023-03-02T22:45:07Z | - |
dc.date.available | 2023-03-02T22:45:07Z | - |
dc.date.issued | 2022-03 | - |
dc.identifier.other | УДК 81’243:81’25 | - |
dc.identifier.other | DOI: 10.12958/2227-2844-2022-2(350)-120-130 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/9489 | - |
dc.description | Демченко Н. О. Місце дистанційної форми навчання у загальній системі освіти студентів філологів / Н. О. Демченко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка: Філологічні науки. - 2022. - №2 (350), березень. – С.120-130. | uk_UA |
dc.description.abstract | Стаття присвячена проблемам дистанційного навчання іноземної мови студентів-філологів, вибору методів, форм, засобів навчання на формування інформаційно-комунікативної компетенції. Розглядаються методи аналізу, узагальнення та систематизації результатів наукових досліджень у галузі, що вивчається. Аналізуються існуючі технології дистанційного навчання та обґрунтовується ефективність побудови процесу навчання студентів-філологів з використанням технології змішаного навчання. Розглядаються особливості дистанційної форми спілкування для проведення відеоконференцій у режимі реального часу, що замінюють очне спілкування викладача з учнями в умовах пандемії COVID-19; аналізуються доцільність підключати та організовувати процес навчання на платформі Teams на очних заняттях та для самостійної роботи студентів-філологів. Створення умов для міжособового спілкування та формування комунікативної компетенції учнів на очних заняттях та сприяти розвитку самостійності, відповідальності, умінь застосовувати інформаційні технології під час роботи з онлайн-платформами. Розглядаються деякі положення основних проявів лінгводидактичного потенціалу дистанційного навчання у контексті заочної форми підготовки майбутніх лінгвістів. Дистанційне навчання це ефективна форма, що дозволяє суттєво підвищити ефективність системи як заочного так і очного навчання студентів іншомовному спілкуванню. Дослідження потенційних можливостей такої форми, розробка у межах даної теорії певних концепцій та технологій, сприяє оптимізації навчальної діяльності студентів. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | філологічні науки; | - |
dc.subject | дистанційне навчання | uk_UA |
dc.subject | технологія змішаного навчання | uk_UA |
dc.subject | інформаційно-комунікативна компетенція | uk_UA |
dc.subject | освітні онлайн-платформи | uk_UA |
dc.title | Місце дистанційної форми навчання у загальній системі освіти студентів філологів | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
14. Demchenko.pdf | 630.18 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.