Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/9489
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДемченко, Н.О.-
dc.date.accessioned2023-03-02T22:45:07Z-
dc.date.available2023-03-02T22:45:07Z-
dc.date.issued2022-03-
dc.identifier.otherУДК 81’243:81’25-
dc.identifier.otherDOI: 10.12958/2227-2844-2022-2(350)-120-130-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/9489-
dc.descriptionДемченко Н. О. Місце дистанційної форми навчання у загальній системі освіти студентів філологів / Н. О. Демченко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка: Філологічні науки. - 2022. - №2 (350), березень. – С.120-130.uk_UA
dc.description.abstractСтаття присвячена проблемам дистанційного навчання іноземної мови студентів-філологів, вибору методів, форм, засобів навчання на формування інформаційно-комунікативної компетенції. Розглядаються методи аналізу, узагальнення та систематизації результатів наукових досліджень у галузі, що вивчається. Аналізуються існуючі технології дистанційного навчання та обґрунтовується ефективність побудови процесу навчання студентів-філологів з використанням технології змішаного навчання. Розглядаються особливості дистанційної форми спілкування для проведення відеоконференцій у режимі реального часу, що замінюють очне спілкування викладача з учнями в умовах пандемії COVID-19; аналізуються доцільність підключати та організовувати процес навчання на платформі Teams на очних заняттях та для самостійної роботи студентів-філологів. Створення умов для міжособового спілкування та формування комунікативної компетенції учнів на очних заняттях та сприяти розвитку самостійності, відповідальності, умінь застосовувати інформаційні технології під час роботи з онлайн-платформами. Розглядаються деякі положення основних проявів лінгводидактичного потенціалу дистанційного навчання у контексті заочної форми підготовки майбутніх лінгвістів. Дистанційне навчання це ефективна форма, що дозволяє суттєво підвищити ефективність системи як заочного так і очного навчання студентів іншомовному спілкуванню. Дослідження потенційних можливостей такої форми, розробка у межах даної теорії певних концепцій та технологій, сприяє оптимізації навчальної діяльності студентів.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка"uk_UA
dc.relation.ispartofseriesфілологічні науки;-
dc.subjectдистанційне навчанняuk_UA
dc.subjectтехнологія змішаного навчанняuk_UA
dc.subjectінформаційно-комунікативна компетенціяuk_UA
dc.subjectосвітні онлайн-платформиuk_UA
dc.titleМісце дистанційної форми навчання у загальній системі освіти студентів філологівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
14. Demchenko.pdf630.18 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.