Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/9411
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПерова, С. В.
dc.date.accessioned2023-02-13T19:37:17Z
dc.date.available2023-02-13T19:37:17Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.otherУДК: 378.147:81’255
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/9411
dc.descriptionПерова С. В. Гібридне навчання майбутніх перекладачів-бакалаврів у закладах вищої освіти / С. В. Перова // Освіта та педагогічна наука. – 2022. - №1 (179), - С. 48-58.uk_UA
dc.description.abstractУ статті на основі сучасних підходів визначено особливості гібридного навчання та обґрунтовано переваги його застосування під час форс-мажорних обставин у країні. Поняття «змішане навчання» («blended») і «гібридне навчання» («hybrid») розглянуто як синонімічні та розуміються як навчання, коли формати online і life чергуються один з одним. Виділено основні характеристики гібридного навчання майбутніх перекладачів-бакалаврів: одночасне існування старих і нових технологій; спрямованість на сучасне освітнє середовище; заміна застарілої частини традиційного освітнього процесу інноваційними методами і технологіями; підвищення ефективності освоєння матеріалу. Описано етапи гібридного навчання майбутніх перекладачів-бакалаврів та розкрито процедуру оцінювання ефективності, переваг і недоліків гібридного навчання на прикладі вибіркового освітнього компонента «Основи художнього перекладу». Проаналізовано результати анкетування щодо задоволеності застосування гібридного навчання в процесі підготовки студентів у закладі вищої освіти. Установлено, що гібридне навчання, яке включає різні компоненти, що гармонійно поєднуються й утворюють цілісну методичну систему навчання із застосуванням інноваційних технологій, є оптимальним в умовах сучасних викликів перед нашою державою.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка"uk_UA
dc.subjectгібридне навчанняuk_UA
dc.subjectмайбутні перекладачі-бакалавриuk_UA
dc.subjectвибірковий освітній компонентuk_UA
dc.subjectосвітнє середовищеuk_UA
dc.subjectсучасні виклики освітиuk_UA
dc.subjectосвітні платформи Moodle і Microsoft Teamsuk_UA
dc.titleГібридне навчання майбутніх перекладачів-бакалаврів у закладах вищої освітиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
5. Perova.pdf231.35 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.