Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/9411
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Перова, С. В. | |
dc.date.accessioned | 2023-02-13T19:37:17Z | |
dc.date.available | 2023-02-13T19:37:17Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.other | УДК: 378.147:81’255 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/9411 | |
dc.description | Перова С. В. Гібридне навчання майбутніх перекладачів-бакалаврів у закладах вищої освіти / С. В. Перова // Освіта та педагогічна наука. – 2022. - №1 (179), - С. 48-58. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті на основі сучасних підходів визначено особливості гібридного навчання та обґрунтовано переваги його застосування під час форс-мажорних обставин у країні. Поняття «змішане навчання» («blended») і «гібридне навчання» («hybrid») розглянуто як синонімічні та розуміються як навчання, коли формати online і life чергуються один з одним. Виділено основні характеристики гібридного навчання майбутніх перекладачів-бакалаврів: одночасне існування старих і нових технологій; спрямованість на сучасне освітнє середовище; заміна застарілої частини традиційного освітнього процесу інноваційними методами і технологіями; підвищення ефективності освоєння матеріалу. Описано етапи гібридного навчання майбутніх перекладачів-бакалаврів та розкрито процедуру оцінювання ефективності, переваг і недоліків гібридного навчання на прикладі вибіркового освітнього компонента «Основи художнього перекладу». Проаналізовано результати анкетування щодо задоволеності застосування гібридного навчання в процесі підготовки студентів у закладі вищої освіти. Установлено, що гібридне навчання, яке включає різні компоненти, що гармонійно поєднуються й утворюють цілісну методичну систему навчання із застосуванням інноваційних технологій, є оптимальним в умовах сучасних викликів перед нашою державою. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" | uk_UA |
dc.subject | гібридне навчання | uk_UA |
dc.subject | майбутні перекладачі-бакалаври | uk_UA |
dc.subject | вибірковий освітній компонент | uk_UA |
dc.subject | освітнє середовище | uk_UA |
dc.subject | сучасні виклики освіти | uk_UA |
dc.subject | освітні платформи Moodle і Microsoft Teams | uk_UA |
dc.title | Гібридне навчання майбутніх перекладачів-бакалаврів у закладах вищої освіти | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
5. Perova.pdf | 231.35 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.