Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/9410
Title: | Практико зорієнтовані технології в підготовці конкурентоспроможних фахівців інформаційно-документознавчої галузі |
Authors: | Лєсовець, Н. М. |
Keywords: | технологія педагогічна технологія практико зорієнтовані технології професійна культура фахівця інформаційно-документознавчої галузі конкурентоспроможність фахівців інформаційно-документознавчої галузі |
Issue Date: | 2022 |
Publisher: | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
Abstract: | У статті досліджено проблему підготовки конкурентоспроможних фахівців з інформаційної, бібліотечної та архівної справи в закладах вищої освіти. Представлено обґрунтування понять «технологія», «практико зорієнтовані технології», «професійна культура фахівця інформаційно-документознавчої галузі». Через з’ясування сутності поняття «технологія навчання», визначення його структури доводиться доцільність застосування практико зорієнтованих технологій як найбільш доречного інструменту освітнього процесу, результатом якого є вміле застосування набутих знань та навичок на практиці. Наголошено, що застосування практико зорієнтованих технологій у підготовці конкурентоспроможних фахівців інформаційно-документознавчої галузі сприяє більш чіткому та регламентованому впливу (і з боку викладача, і з боку студента) на всі етапи процесу навчання: від надання студентам знань, умінь і навичок – до контролю щодо їх засвоєння. При цьому важливою умовою є забезпечення зворотного зв’язку (якість, підбір матеріалу, урахування ситуації, контроль, самоконтроль тощо). |
Description: | Лєсовець Н. М. Практико зорієнтовані технології в підготовці конкурентоспроможних фахівців інформаційно-документознавчої галузі / Н. М. Лєсовець // Освіта та педагогічна наука. – 2022. - №1 (179), - С. 38-47. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/9410 |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
4. Liesovets.pdf | 221.84 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.