Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/9409
Title: | Розвиток навичок ефективного читання в здобувачів вищої освіти: з досвіду роботи |
Authors: | Кизилова, В. В. |
Keywords: | читацька грамотність ефективне читання текст освітній компонент навчальний посібник |
Issue Date: | 2022 |
Publisher: | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
Abstract: | У статті акцентовано увагу на набутті нових компетентностей у здобувачів вищої освіти з метою успішної реалізації професійних і побутових завдань у різних сферах діяльності. Наголошено на важливості розвитку у здобувачів вищої освіти навичок читацької грамотності, ознайомлення з основними техніками й методиками ефективного читання, виробленні вмінь швидко та якісно сприймати й опрацьовувати текстову інформацію, що є основою для успіхів у різних галузях і напрямах освіти. Розглянуто освітній компонент вільного вибору «Ефективне читання», запроваджений в освітній процес Державного закладу «Луганський національний університет імені Тараса Шевченка» ОКР бакалавр. Наголошено на його актуальності. Схарактеризовано мету, завдання освітнього компонента, професійні знання й уміння, фахові компетентності, які набувають здобувачі освіти в процесі роботи над ним. Представлено основний тематичний зміст освітнього компонента, навчальний посібник «Ефективне читання». Здійснено аналіз рівнів сформованості навичок ефективного читання в здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня освітньої програми «Початкова освіта» до і після роботи над освітнім компонентом. |
Description: | Кизилова В. В. Розвиток навичок ефективного читання в здобувачів вищої освіти: з досвіду роботи / В. В. Кизилова // Освіта та педагогічна наука. – 2022. - №1 (179), - С. 27-37. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/9409 |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
3. Kyzylova.pdf | 404.04 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.