Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/9408
Title: | Формування психологічних якостей майбутніх фахівців гуманітарного профілю в процесі професійної підготовки |
Authors: | Курило, В. С. Караман, О. Л. |
Keywords: | майбутні фахівці гуманітарні спеціальності психологічні якості професійна підготовка зміст і технології педагогічний експеримент |
Issue Date: | 2022 |
Publisher: | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
Abstract: | У статті розкрито теоретичні та експериментальні засади формування психологічних якостей майбутніх фахівців гуманітарного профілю в процесі професійної підготовки. Установлено, що найбільш суттєвими психологічними якостями, якими повинен володіти майбутній фахівець гуманітарного профілю, є толерантність (терпимість до інших думок, проявів суб’єктами різних якостей), комунікативність (здатність до встановлення контактів з різними людьми, обміну інформацією, формування стратегії й тактики співпраці з людьми та різними соціальними інституціями), рефлексивність (здатність особистості спрямовувати власну активність на саму себе, здійснювати самооцінку думок, вчинків, поведінки). Розроблено зміст і технології (програми тренінгів і занять, ігри, творчі завдання, вправи тощо) формування психологічних якостей майбутніх фахівців гуманітарного профілю в процесі професійної підготовки. Доведено їхню ефективність експериментальним шляхом. Зроблено висновок про необхідність їх упровадження в освітній процес закладів вищої освіти України. |
Description: | Курило В. С. Формування психологічних якостей майбутніх фахівців гуманітарного профілю в процесі професійної підготовки / В. С. Курило, О. Л. Караман // Освіта та педагогічна наука. – 2022. - №1 (179), - С. 17-26. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/9408 |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
2. Kurуlo, Karaman.pdf | 299.35 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.