Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/9387
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ткачова, Н. О. | - |
dc.contributor.author | Ткачов, А. С. | - |
dc.contributor.author | Собченко, Т. М. | - |
dc.date.accessioned | 2023-02-03T15:06:46Z | - |
dc.date.available | 2023-02-03T15:06:46Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.other | УДК 378.147:004 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/9387 | - |
dc.description | Ткачова Н. О. Формування інфомедійної грамотності майбутніх учителів засобами педагогічних дисциплін / Н. О. Ткачова, А. С. Ткачов, Т. М. Собченко // Освіта та педогогічна наука. – 2022. - №1 (180), - С. 70-81. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті висвітлено наукові засади формування інфомедійної грамотності майбутніх учителів засобами педагогічних дисциплін. На основі аналізу наукової літератури з’ясовано, що поняття «інфомедійна грамотність» учені тлумачать неоднозначно. З урахуванням різних поглядів учених визначено авторське розуміння суті цього феномену, а також змістове наповнення структурних компонентів інфомедійної грамотності здобувачів вищої педагогічної освіти. Зазначено, що експериментальна робота з формування інфомедійної грамотності майбутніх учителів реалізовувалася на базі Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковородий охоплювала вивчення ними навчальних дисциплін «Вступ до спеціальності», «Загальна педагогіка» й «Педагогіка», а також позааудиторну роботу здобувачів. Конкретизовано, що оволодіння суб’єктами навчання інфомедійною грамотністю відбувалося під час проведення мозкових штурмів і дискусій типу «buzzgroup» у форматі онлайн, вебквестів, вебінарів, проходження відповідних онлайн курсів, самостійного опрацювання представлених у мережі «Інтернет» матеріалів з окресленої проблеми (мультфільми, навчальні відеофільми й відеоролики, виконання спеціальних проблемних завдань та інтерактивних вправ, участь в онлайн тренінгах, вікторинах, майстер-класах, іграх, робота з мультимедійним онлайн посібником «МедіаДрайвер» тощо. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" | uk_UA |
dc.subject | інформація | uk_UA |
dc.subject | медіа | uk_UA |
dc.subject | інфомедійна грамотність | uk_UA |
dc.subject | майбутні вчителі | uk_UA |
dc.subject | педагогічні дисципліни | uk_UA |
dc.title | Формування інфомедійної грамотності майбутніх учителів засобами педагогічних дисциплін | uk_UA |
dc.title.alternative | Формування інфомедійної грамотності майбутніх учителів засобами педагогічних дисциплін | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Tkachova, Tkachov, Sоbchenko.pdf | 248.56 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.