Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/9382
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Желанова, В. В. | - |
dc.date.accessioned | 2023-02-02T20:24:15Z | - |
dc.date.available | 2023-02-02T20:24:15Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.other | УДК 378. 011.3-051 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/9382 | - |
dc.description | Желанова В. В. Реалізація коучингового підходу в професійній підготовці майбутнього педагога: аспект рефлексіогенезу / В. В. Желанова // Освіта та педогогічна наука. – 2022. - №1 (180), - С. 47-58. | uk_UA |
dc.description.abstract | У поданій статті розглянуто сутність та структуру коучингового підходу, що містить концептуальний (пов’язаний з тлумаченням феномену «коучинг», його типів та принципів) та технологічний (передбачає впровадження коучингових технік у процесі формування рефлексивної компетентності майбутнього педагога) складники. Розкрито сутність та структуру рефлексивної компетентності майбутнього педагога, що є метакомпетентністю особистості, яка містить мотиваційно-ціннісний (сукупність мотивів, установок, ціннісного ставлення до рефлексивної діяльності); когнітивний (рефлексивні знання, поняття й уявлення) та операційно-діяльнісний (сукупність рефлексивних умінь) компоненти. Проаналізовано логіку, напрями рефлексіогенезу як процесу поступового розвитку складників рефлексивної компетентності в напрямі їх ускладнення й поширення діапазону реалізації різних типів педагогічної рефлексії (особистісної, інтелектуальної, комунікативної, кооперативної). Доведено, що мотиваційні аспекти рефлексивної компетентності трансформуються в напрямі: мотиви, потреби в рефлексивній діяльності, рефлексивна установка, ціннісне ставлення до рефлексії. Когнітивний та операційно-діяльнісний складники рефлексивної компетентності змінюються в напрямі розширення знань і вмінь, що відбивають особистісний, інтелектуальний типи рефлексії, – знаннями та вміннями, що пов’язані з кооперативною та комунікативною рефлексією. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" | uk_UA |
dc.subject | коучинг | uk_UA |
dc.subject | коучинговий підхід | uk_UA |
dc.subject | освітній коучинг | uk_UA |
dc.subject | рефлексіогенез | uk_UA |
dc.subject | рефлексивна компетентність | uk_UA |
dc.title | Реалізація коучингового підходу в професійній підготовці майбутнього педагога: аспект рефлексіогенезу | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Zhelanova.pdf | 323.99 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.