Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/9382
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЖеланова, В. В.-
dc.date.accessioned2023-02-02T20:24:15Z-
dc.date.available2023-02-02T20:24:15Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.otherУДК 378. 011.3-051-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/9382-
dc.descriptionЖеланова В. В. Реалізація коучингового підходу в професійній підготовці майбутнього педагога: аспект рефлексіогенезу / В. В. Желанова // Освіта та педогогічна наука. – 2022. - №1 (180), - С. 47-58.uk_UA
dc.description.abstractУ поданій статті розглянуто сутність та структуру коучингового підходу, що містить концептуальний (пов’язаний з тлумаченням феномену «коучинг», його типів та принципів) та технологічний (передбачає впровадження коучингових технік у процесі формування рефлексивної компетентності майбутнього педагога) складники. Розкрито сутність та структуру рефлексивної компетентності майбутнього педагога, що є метакомпетентністю особистості, яка містить мотиваційно-ціннісний (сукупність мотивів, установок, ціннісного ставлення до рефлексивної діяльності); когнітивний (рефлексивні знання, поняття й уявлення) та операційно-діяльнісний (сукупність рефлексивних умінь) компоненти. Проаналізовано логіку, напрями рефлексіогенезу як процесу поступового розвитку складників рефлексивної компетентності в напрямі їх ускладнення й поширення діапазону реалізації різних типів педагогічної рефлексії (особистісної, інтелектуальної, комунікативної, кооперативної). Доведено, що мотиваційні аспекти рефлексивної компетентності трансформуються в напрямі: мотиви, потреби в рефлексивній діяльності, рефлексивна установка, ціннісне ставлення до рефлексії. Когнітивний та операційно-діяльнісний складники рефлексивної компетентності змінюються в напрямі розширення знань і вмінь, що відбивають особистісний, інтелектуальний типи рефлексії, – знаннями та вміннями, що пов’язані з кооперативною та комунікативною рефлексією.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка"uk_UA
dc.subjectкоучингuk_UA
dc.subjectкоучинговий підхідuk_UA
dc.subjectосвітній коучингuk_UA
dc.subjectрефлексіогенезuk_UA
dc.subjectрефлексивна компетентністьuk_UA
dc.titleРеалізація коучингового підходу в професійній підготовці майбутнього педагога: аспект рефлексіогенезуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zhelanova.pdf323.99 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.