Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/9380
Title: | Фасилітація як метод формування сприятливого соціально-психологічного клімату та партнерства в закладі вищої освіти |
Authors: | Курило, В. С. Караман, О. Л. |
Keywords: | фасилітація етод фасилітації заклад вищої освіти колектив заклад вищої освіти партнерство соціально-психологічний клімат |
Issue Date: | 2022 |
Publisher: | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
Abstract: | У статті розкрито сутність фасилітації як методу формування сприятливого соціально-психологічного клімату та партнерства в закладі вищої освіти. Зазначено, що створення сприятливого соціально-психологічного клімату і партнерства в закладі вищої освіти передбачає подолання бар’єрів психічної напруженості в процесі комунікації, відкритість, доступність і демократичність закладу вищої освіти, об’єднання учасників освітнього процесу на відповідних умовах розподілу праці та активної участі в її реалізації, співпрацю на принципах рівності й добровільності. Механізм застосування методу фасилітації в контексті формування сприятливого соціально-психологічного клімату і партнерства в закладі вищої освіти представлено як створення організаційних, психологічних, педагогічних і методичних умов, які забезпечують можливість успішної взаємодії і комунікації за умови адаптивності закладу вищої освіти і здатності членів колективу / команди самостійно вирішувати проблеми, фокусуючи увагу на ресурсах і досягненні цілей. |
Description: | Курило В. С., Караман О. Л. Фасилітація як метод формування сприятливого соціально-психологічного клімату та партнерства в закладі вищої освіти / В. С. Курило, О. Л. Караман // Освіта та педогогічна наука. – 2022. - №1 (180), - С. 59-69. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/9380 |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Kurylo, Karaman.pdf | 243.8 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.