Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/9325
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШалацька, Г. М.-
dc.date.accessioned2022-12-16T15:30:24Z-
dc.date.available2022-12-16T15:30:24Z-
dc.date.issued2021-10-
dc.identifier.otherУДК [37.016:81'243]:004.85-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/9325-
dc.descriptionШалацька Г. М. Використання сервісу Kahoot! у процесі вивчення іноземної мови за професійним спрямуванням / Г. М. Шалацька // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Філологічні науки. - 2021. - № 7 (345), жовтень. – С. 247-254.uk_UA
dc.description.abstractУ статті розглянуто сервіс Kahoot! як універсальний інструмент для створення інтерактивних онлайн тестів, який дозволяє розробляти завдання з мультимедійним контентом, використовувати наявні та завантажувати власні ілюстрації, аудіо- та відеофрагменти. Проаналізовано особливості використання сервісу Kahoot! в умовах дистанційного навчання у процесі вивчення іноземної мови за професійним спрямуванням, визначено переваги інтерактивних тестувань як засобу гейміфікації навчального процесу. Наведено приклади використання кахутів на різних етапах навчання, подано опис процесу організації роботи на платформі, показано можливість проведення групових онлайн змагань, використання тестів у якості домашньої роботи та індивідуально-самостійного завдання з дисципліни іноземна мова за професійним спрямуванням. У статті доведено, що інтерактивні тести з іноземної мови за професійним спрямуванням на платформі Kahoot! можна використовувати під час дистанційного навчання у ЗВО для закріплення, повторення, контролю навчальних досягнень студентів, розширення словникового запасу, удосконалення мовних навичок, проведення аналізу і корекції отриманих знань. Встановлено, що онлайн інтерактивні ігри урізноманітнюють навчальний процес, роблять його цікавим, динамічним та ефективним. У перспективі вбачається проведення тренінгів та майстер-класів для викладачів щодо формування навичок і прийомів роботи з програмними засобами та сервісами для розробки завдань з елементами гейміфікації під час вивчення іноземної мови за професійним спрямуванням.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка"uk_UA
dc.relation.ispartofseriesфілологічні науки;-
dc.subjectKahoot!uk_UA
dc.subjectдистанційне навчанняuk_UA
dc.subjectгейміфікаціяuk_UA
dc.subjectтестуванняuk_UA
dc.titleВикористання сервісу Kahoot! у процесі вивчення іноземної мови за професійним спрямуваннямuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
27. Shalatska.pdf652.35 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.