Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/9321
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКорж, О. Ю.-
dc.contributor.authorЗахаржевська, А. А.-
dc.date.accessioned2022-12-16T15:02:28Z-
dc.date.available2022-12-16T15:02:28Z-
dc.date.issued2021-10-
dc.identifier.otherУДК 372.8-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/9321-
dc.descriptionКорж О. Ю. Особливості навчання іноземної мови за професійним спрямуванням студентів немовних спеціальностей / О. Ю. Корж, А. А. Захаржевська // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Філологічні науки. - 2021. - № 7 (345), жовтень. – С. 206-215.uk_UA
dc.description.abstractУ статті розглянуто особливості навчання професійно-орієнтованої іноземної мови студентів немовних спеціальностей. Визначено, що професійно-орієнтоване навчання передбачає професійну спрямованість змісту навчальних матеріалів і навчальної діяльності, а зміст навчання іноземної мови має бути комунікативно і професійно спрямованим. Встановлено, що професійна спрямованість навчання вимагає інтеграції іноземної мови з профільними дисциплінами, ретельного відбору змісту навчальних матеріалів. З’ясовано, що одним з основних завдань професійно-спрямованого навчання іноземної мови студентів немовних спеціальностей є розвиток комунікативних умінь, які включають в себе говоріння, аудіювання, читання та переклад, а також письмо. Проаналізовано особливості розвитку кожного з означених умінь і визначено, що у діалозі набуваються навички і вміння непідготовленої мови, її спонтанність і швидкість; у монолозі тренується підготовлена промова з її логічністю і послідовністю; у процесі навчання читання іноземною мовою за фахом студентів немовних спеціальностей необхідно логічно розподіляти тексти за рівнем складності, щоб мовні одиниці, представлені в кожному новому тексті, були пов’язані з тими, що студенти вивчали раніше, а частково були абсолютно новими. Основним завданням навчання читанню виступає розвиток вміння складати та оформлювати науково-технічну документацію; готовність до комунікації іноземною мовою письмово для вирішення завдань професійної діяльності. В результаті дослідження зроблено висновок, що головною метою навчання професійно-спрямованої іноземної мови студентів немовних спеціальностей є активне володіння ними іноземною мовою як засобом формування і формулювання думок як в області повсякденного спілкування, так і в професійній сфері.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка"uk_UA
dc.relation.ispartofseriesфілологічні науки;-
dc.subjectстуденти немовних спеціальностейuk_UA
dc.subjectіноземна мова за професійним спрямуваннямuk_UA
dc.subjectпрофесійна спрямованість навчанняuk_UA
dc.subjectкомунікаціяuk_UA
dc.titleОсобливості навчання іноземної мови за професійним спрямуванням студентів немовних спеціальностейuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
23. Korzh, Zakharzhevska.pdf624.8 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.