Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/9321
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Корж, О. Ю. | - |
dc.contributor.author | Захаржевська, А. А. | - |
dc.date.accessioned | 2022-12-16T15:02:28Z | - |
dc.date.available | 2022-12-16T15:02:28Z | - |
dc.date.issued | 2021-10 | - |
dc.identifier.other | УДК 372.8 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/9321 | - |
dc.description | Корж О. Ю. Особливості навчання іноземної мови за професійним спрямуванням студентів немовних спеціальностей / О. Ю. Корж, А. А. Захаржевська // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Філологічні науки. - 2021. - № 7 (345), жовтень. – С. 206-215. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті розглянуто особливості навчання професійно-орієнтованої іноземної мови студентів немовних спеціальностей. Визначено, що професійно-орієнтоване навчання передбачає професійну спрямованість змісту навчальних матеріалів і навчальної діяльності, а зміст навчання іноземної мови має бути комунікативно і професійно спрямованим. Встановлено, що професійна спрямованість навчання вимагає інтеграції іноземної мови з профільними дисциплінами, ретельного відбору змісту навчальних матеріалів. З’ясовано, що одним з основних завдань професійно-спрямованого навчання іноземної мови студентів немовних спеціальностей є розвиток комунікативних умінь, які включають в себе говоріння, аудіювання, читання та переклад, а також письмо. Проаналізовано особливості розвитку кожного з означених умінь і визначено, що у діалозі набуваються навички і вміння непідготовленої мови, її спонтанність і швидкість; у монолозі тренується підготовлена промова з її логічністю і послідовністю; у процесі навчання читання іноземною мовою за фахом студентів немовних спеціальностей необхідно логічно розподіляти тексти за рівнем складності, щоб мовні одиниці, представлені в кожному новому тексті, були пов’язані з тими, що студенти вивчали раніше, а частково були абсолютно новими. Основним завданням навчання читанню виступає розвиток вміння складати та оформлювати науково-технічну документацію; готовність до комунікації іноземною мовою письмово для вирішення завдань професійної діяльності. В результаті дослідження зроблено висновок, що головною метою навчання професійно-спрямованої іноземної мови студентів немовних спеціальностей є активне володіння ними іноземною мовою як засобом формування і формулювання думок як в області повсякденного спілкування, так і в професійній сфері. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | філологічні науки; | - |
dc.subject | студенти немовних спеціальностей | uk_UA |
dc.subject | іноземна мова за професійним спрямуванням | uk_UA |
dc.subject | професійна спрямованість навчання | uk_UA |
dc.subject | комунікація | uk_UA |
dc.title | Особливості навчання іноземної мови за професійним спрямуванням студентів немовних спеціальностей | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
23. Korzh, Zakharzhevska.pdf | 624.8 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.