Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/9320
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКокнова, Т. А.-
dc.date.accessioned2022-12-16T14:52:57Z-
dc.date.available2022-12-16T14:52:57Z-
dc.date.issued2021-10-
dc.identifier.otherУДК 37. 211.24-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/9320-
dc.descriptionКокнова Т. А. Вплив моделі «MUSIC» на формування іншомовної комунікативної компетентності в майбутніх викладачів іноземних мов у процесі фахової підготовки / Т. А. Кокнова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Філологічні науки. - 2021. - № 7 (345), жовтень. – С. 195-205.uk_UA
dc.description.abstractУ статі досліджено методичний вплив моделі «MUSIC» Б. Джонса на процес формування професійної компетентності в майбутніх викладачів іноземних мов у процесі фахової підготовки. Розглянуто поняття «освітнє середовище» та «освітній простір»; визначено, що процес фахової підготовки майбутніх викладачів іноземних мов треба спрямовувати на формування їхньої професійної компетентності. У процесі дослідження встановлено, що оптимізувати середовищний вплив на процес формування професійної компетентності у процесі фахової підготовки майбутніх викладачів іноземних мов допоможе п’ятирівнева модель Б. Джонса «MUSIC», яку подано з позицій авторського бачення. На першому рівні запропоновано надати розширені повноваження майбутнім викладачам іноземних мов задля здійснення ними самоконтролю процесу формування професійної компетентності впродовж фахової підготовки. На другому рівні необхідно упевнитись, що майбутні викладачі іноземних мов розуміють значення матеріалу, який їм пропонується для опанування, для їхнього майбутнього професійного розвитку. На третьому рівні майбутні викладачі іноземних мов мають чітко усвідомлювати, що успішність навчання залежить також від правильно обраних стратегій. Четвертий рівень тісно пов'язаний із щирою зацікавленістю майбутніх фахівців у набутті професійних якостей. На п’ятому рівні визначено необхідність прояву турботи про студентів, враховувати фактори зовнішнього середовища, які можуть впливати на рівень їхнього професійного розвитку. Зроблено висновок про те, що у фокусі формування професійної компетентності в майбутніх викладачів іноземних мов важливо створити таке середовище, яке сприяло б дружнім взаємозв’язкам між майбутніми спеціалістами та професорсько-викладацьким складом, що у свою чергу позитивно вплине на якість професійної підготовки майбутніх викладачів іноземних мов.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка"uk_UA
dc.relation.ispartofseriesфілологічні науки;-
dc.subjectпрофесійна компетентністьuk_UA
dc.subjectмайбутні викладачі іноземних мовuk_UA
dc.subjectпроцес фахової підготовкиuk_UA
dc.subjectосвітнє середовищеuk_UA
dc.titleВплив моделі «MUSIC» на формування іншомовної комунікативної компетентності в майбутніх викладачів іноземних мов у процесі фахової підготовкиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
22. Koknova.pdf683.68 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.