Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/9296
Title: | Приклади застосування ігрового рушія Unreal Engine для створення зображень автомобілів |
Other Titles: | Матеріали X-ої міжнародної науково-технічної інтернет- конференції «Проблеми і перспективи розвитку автомобільного транспорту» |
Authors: | Гагаркін, Я. О. Колесніков, В. О. |
Issue Date: | 2022 |
Publisher: | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
Citation: | В роботі на основі аналізу деяких інтернет-джерел наведено приклад послідовного отримання зображення автомобіля Ferrari 330 P4 при використанні низки комп’ютерних програм та пакетів, а також ігрового рушія Unreal Engine 5, наведено фрагменти технології зі створення скла |
Description: | Гагаркін Я. О.; Колесніков В. О. Приклади застосування ігрового рушія Unreal Engine для створення зображень автомобілів // Матеріали X-ої міжнародної науково-технічної інтернет- конференції «Проблеми і перспективи розвитку автомобільного транспорту», 14-15 квітня 2022 року: збірник наукових праць [Електронний ресурс] / Міністерство освіти і науки України, Вінницький національний технічний університет [та інш.]. – Вінниця: ВНТУ, 2022. С. 64 – 74. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/9296 |
ISSN: | УДК 629.331:004.92 |
Appears in Collections: | Колесніков В. О. |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
247. Kolesnikov V.O..pdf | 3.83 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.