Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/9296
Title: Приклади застосування ігрового рушія Unreal Engine для створення зображень автомобілів
Other Titles: Матеріали X-ої міжнародної науково-технічної інтернет- конференції «Проблеми і перспективи розвитку автомобільного транспорту»
Authors: Гагаркін, Я. О.
Колесніков, В. О.
Issue Date: 2022
Publisher: ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка"
Citation: В роботі на основі аналізу деяких інтернет-джерел наведено приклад послідовного отримання зображення автомобіля Ferrari 330 P4 при використанні низки комп’ютерних програм та пакетів, а також ігрового рушія Unreal Engine 5, наведено фрагменти технології зі створення скла
Description: Гагаркін Я. О.; Колесніков В. О. Приклади застосування ігрового рушія Unreal Engine для створення зображень автомобілів // Матеріали X-ої міжнародної науково-технічної інтернет- конференції «Проблеми і перспективи розвитку автомобільного транспорту», 14-15 квітня 2022 року: збірник наукових праць [Електронний ресурс] / Міністерство освіти і науки України, Вінницький національний технічний університет [та інш.]. – Вінниця: ВНТУ, 2022. С. 64 – 74.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/9296
ISSN: УДК 629.331:004.92
Appears in Collections:Колесніков В. О.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
247. Kolesnikov V.O..pdf3.83 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.