Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/9276
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМорозова, М. В.-
dc.date.accessioned2022-12-02T07:44:43Z-
dc.date.available2022-12-02T07:44:43Z-
dc.date.issued2021-10-
dc.identifier.otherУДК 378.147.091.3-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/9276-
dc.descriptionМорозова М. В. Поняття «інтерактивність» крізь призму педагогічної освіти / М. В. Морозова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2021. - № 6 (344), жовтень. - Ч. 2. – С. 182-192.uk_UA
dc.description.abstractУ статті розглянуто генезис поняття «інтерактивність» у сучасних психолого-педагогічних та методологічних дослідженнях. Визначено, що інтерактивність проходить крізь усю історію педагогічної освіти. У роботі було проаналізовано поняття «інтерактивність» в педагогіці, методиці викладання іноземних мов, програмуванні, системі телекомунікацій, мультимедіа, дизайні, культурології, літературі, соціології. Метою освітнього процесу є підготовка майбутніх учителів до професійної діяльності в умовах, що стрімко змінюються, формування мислення як фактору становлення сучасної особистості майбутнього вчителя та впровадження демократичних цінностей у майбутніх учителів нового покоління. Було зазначено, що компетентнісний підхід при організації освітнього процесу вимагає від викладача зміни процесу навчання: його структури, форм організації діяльності, принципів взаємодії суб’єктів. Встановлено, що в інтерактивному навчанні змінюється взаємодія викладача і майбутнього вчителя: активність викладача поступається місцем активності майбутніх учителів, а завданням викладача стає створення умов для їх ініціативи. Навчальний процес організований таким чином, що практично всі його учасники виявляються втягнутими в процес пізнання, вони мають можливість розуміти і рефлексувати з приводу того, що вони знають і про що думають. З’ясовано, що особливістю інтерактивних методів є високий рівень взаємно спрямованої активності суб’єктів взаємодії, емоційне, духовне єднання учасників.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка"uk_UA
dc.relation.ispartofseriesпедагогічні науки;-
dc.subjectінтерактивністьuk_UA
dc.subjectінтерактивне навчанняuk_UA
dc.subjectпедагогічна освітаuk_UA
dc.subjectкомпетентнісний підхідuk_UA
dc.titleПоняття «інтерактивність» крізь призму педагогічної освітиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
18. Morozova.pdf490.65 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.