Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/9276
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Морозова, М. В. | - |
dc.date.accessioned | 2022-12-02T07:44:43Z | - |
dc.date.available | 2022-12-02T07:44:43Z | - |
dc.date.issued | 2021-10 | - |
dc.identifier.other | УДК 378.147.091.3 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/9276 | - |
dc.description | Морозова М. В. Поняття «інтерактивність» крізь призму педагогічної освіти / М. В. Морозова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2021. - № 6 (344), жовтень. - Ч. 2. – С. 182-192. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті розглянуто генезис поняття «інтерактивність» у сучасних психолого-педагогічних та методологічних дослідженнях. Визначено, що інтерактивність проходить крізь усю історію педагогічної освіти. У роботі було проаналізовано поняття «інтерактивність» в педагогіці, методиці викладання іноземних мов, програмуванні, системі телекомунікацій, мультимедіа, дизайні, культурології, літературі, соціології. Метою освітнього процесу є підготовка майбутніх учителів до професійної діяльності в умовах, що стрімко змінюються, формування мислення як фактору становлення сучасної особистості майбутнього вчителя та впровадження демократичних цінностей у майбутніх учителів нового покоління. Було зазначено, що компетентнісний підхід при організації освітнього процесу вимагає від викладача зміни процесу навчання: його структури, форм організації діяльності, принципів взаємодії суб’єктів. Встановлено, що в інтерактивному навчанні змінюється взаємодія викладача і майбутнього вчителя: активність викладача поступається місцем активності майбутніх учителів, а завданням викладача стає створення умов для їх ініціативи. Навчальний процес організований таким чином, що практично всі його учасники виявляються втягнутими в процес пізнання, вони мають можливість розуміти і рефлексувати з приводу того, що вони знають і про що думають. З’ясовано, що особливістю інтерактивних методів є високий рівень взаємно спрямованої активності суб’єктів взаємодії, емоційне, духовне єднання учасників. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | педагогічні науки; | - |
dc.subject | інтерактивність | uk_UA |
dc.subject | інтерактивне навчання | uk_UA |
dc.subject | педагогічна освіта | uk_UA |
dc.subject | компетентнісний підхід | uk_UA |
dc.title | Поняття «інтерактивність» крізь призму педагогічної освіти | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
18. Morozova.pdf | 490.65 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.