Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/9275
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛаріонова, Н. Б.-
dc.date.accessioned2022-12-02T07:40:59Z-
dc.date.available2022-12-02T07:40:59Z-
dc.date.issued2021-10-
dc.identifier.otherУДК 373.3.091.3-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/9275-
dc.descriptionЛаріонова Н. Б. Ранкові зустрічі: актуальність і функції в початковій школі / Н. Б. Ларіонова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2021. - № 6 (344), жовтень. - Ч. 2. – С. 172-181.uk_UA
dc.description.abstractУ статті на основі сутнісних характеристик практики «ранкова зустріч», психолого-педагогічних особливостей молодших школярів та особливостей їхнього соціального розвитку в сучасних соціокультурних умова і в умовах нової соціальної ситуації – початку шкільного життя обґрунтовано актуальність ранкових зустрічей. Авторкою також обґрунтовано систему функцій ранкової зустрічі: формування життєвого оптимізму; здоров’язбережувальну; адаптації до шкільного життя; позитивного сприйняття нового соціального статусу/ролі; формування інтересу до змісту навчальної діяльності; набуття соціальної ідентичності з класним колективом; соціально психологічної адаптації; розвитку системи комунікативних умінь; формування емоційного інтелекту; формування соціального інтелекту; діагностувальну.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка"uk_UA
dc.relation.ispartofseriesпедагогічні науки;-
dc.subjectранкова зустрічuk_UA
dc.subjectпочаткова школаuk_UA
dc.subjectмолодші школяріuk_UA
dc.subjectфункціїuk_UA
dc.titleРанкові зустрічі: актуальність і функції в початковій школіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
17. Larionova.pdf571.5 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.