Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/9274
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКузьменко, А. О.-
dc.date.accessioned2022-12-02T07:37:26Z-
dc.date.available2022-12-02T07:37:26Z-
dc.date.issued2021-10-
dc.identifier.otherУДК 378-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/9274-
dc.descriptionКузьменко А. О. Культура академічної доброчесності PhD-здобувачів: досвід Латинської Америки / А. О. Кузьменко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2021. - № 6 (344), жовтень. - Ч. 2. – С. 162-171.uk_UA
dc.description.abstractУ статті розкрито особливості вищої освіти третього рівня (професійна підготовка PhD-здобувачів) у Латинській Америці на прикладі Бразилії та Мексики. Об’єктом дослідження послугувала система якості вищої освіти Латинської Америки (Бразилії та Мексики), а її предмет – формування та ставлення до культури академічної доброчесності PhD-здобувачів у цих країнах. Мета – висвітлення імплементації провідних практик формування культури академічної доброчесності у PhD-здобувачів у країнах Латинської Америки, зокрема Бразилії та Мексики. Задачі: розглянути шляхи формування культури академічної доброчесності PhD-здобувачів на міжнародному, державному та інституційному рівнях у країнах Латинської Америки, зокрема Бразилії та Мексики. З’ясовано, що у Бразилії широко розвинена наукова діяльність та використовується базис формування академічної доброчесності за досвідом Сполучених штатів Америки, однак такі порушення, як плагіат або обман сприймаються не як прояв неетичної поведінки, а більш як порушення через необізнаність / ненавмисне запозичення. Відзначається також низький рівень успішності здобувачів вищої освіти, що також є плідним для породження нечесної поведінки. Мексика є «протилежним важелем» у досвіді культури академічної доброчесності, оскільки економічна система цієї країни має прогалини та призводить до високого рівня корумпованості, а як наслідок і прояву академічної нечесності у всіх її формах. Не зважаючи на це, у країні розуміють необхідність формування культури академічної доброчесності як фактору впливу на подальшу відповідальну та етичну діяльність майбутнього конкурентоспроможного фахівця. Тобто спостерігається циклічність: чесна поведінка здобувача освіти формує навички чесної поведінки фахівця, чесна поведінка фахівця є відсутністю корупції, зокрема в освіті.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка"uk_UA
dc.relation.ispartofseriesпедагогічні науки;-
dc.subjectакадемічна доброчесністьuk_UA
dc.subjectдоктор філософіїuk_UA
dc.subjectвища освітаuk_UA
dc.subjectзаклад вищої освітиuk_UA
dc.subjectкорупціяuk_UA
dc.subjectакадемічна нечесністьuk_UA
dc.subjectМексикаuk_UA
dc.subjectБразиліяuk_UA
dc.subjectплагіатuk_UA
dc.subjectфальсифікація та фабрикаціяuk_UA
dc.titleКультура академічної доброчесності PhD-здобувачів: досвід Латинської Америкиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
16. Kuzmenko.pdf545.28 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.