Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/9274
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кузьменко, А. О. | - |
dc.date.accessioned | 2022-12-02T07:37:26Z | - |
dc.date.available | 2022-12-02T07:37:26Z | - |
dc.date.issued | 2021-10 | - |
dc.identifier.other | УДК 378 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/9274 | - |
dc.description | Кузьменко А. О. Культура академічної доброчесності PhD-здобувачів: досвід Латинської Америки / А. О. Кузьменко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2021. - № 6 (344), жовтень. - Ч. 2. – С. 162-171. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті розкрито особливості вищої освіти третього рівня (професійна підготовка PhD-здобувачів) у Латинській Америці на прикладі Бразилії та Мексики. Об’єктом дослідження послугувала система якості вищої освіти Латинської Америки (Бразилії та Мексики), а її предмет – формування та ставлення до культури академічної доброчесності PhD-здобувачів у цих країнах. Мета – висвітлення імплементації провідних практик формування культури академічної доброчесності у PhD-здобувачів у країнах Латинської Америки, зокрема Бразилії та Мексики. Задачі: розглянути шляхи формування культури академічної доброчесності PhD-здобувачів на міжнародному, державному та інституційному рівнях у країнах Латинської Америки, зокрема Бразилії та Мексики. З’ясовано, що у Бразилії широко розвинена наукова діяльність та використовується базис формування академічної доброчесності за досвідом Сполучених штатів Америки, однак такі порушення, як плагіат або обман сприймаються не як прояв неетичної поведінки, а більш як порушення через необізнаність / ненавмисне запозичення. Відзначається також низький рівень успішності здобувачів вищої освіти, що також є плідним для породження нечесної поведінки. Мексика є «протилежним важелем» у досвіді культури академічної доброчесності, оскільки економічна система цієї країни має прогалини та призводить до високого рівня корумпованості, а як наслідок і прояву академічної нечесності у всіх її формах. Не зважаючи на це, у країні розуміють необхідність формування культури академічної доброчесності як фактору впливу на подальшу відповідальну та етичну діяльність майбутнього конкурентоспроможного фахівця. Тобто спостерігається циклічність: чесна поведінка здобувача освіти формує навички чесної поведінки фахівця, чесна поведінка фахівця є відсутністю корупції, зокрема в освіті. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | педагогічні науки; | - |
dc.subject | академічна доброчесність | uk_UA |
dc.subject | доктор філософії | uk_UA |
dc.subject | вища освіта | uk_UA |
dc.subject | заклад вищої освіти | uk_UA |
dc.subject | корупція | uk_UA |
dc.subject | академічна нечесність | uk_UA |
dc.subject | Мексика | uk_UA |
dc.subject | Бразилія | uk_UA |
dc.subject | плагіат | uk_UA |
dc.subject | фальсифікація та фабрикація | uk_UA |
dc.title | Культура академічної доброчесності PhD-здобувачів: досвід Латинської Америки | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
16. Kuzmenko.pdf | 545.28 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.