Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/9271
Title: | Методологічні підходи до формування інноваційної компетентності майбутнього вчителя початкових класів |
Authors: | Ляшенко, К. І. |
Keywords: | інноваційність креативність інноваційна компетентність методологічні підходи компетентнісний підхід системний підхід індивідуально-креативний підхід майбутні вчителі початкових класів |
Issue Date: | Oct-2021 |
Publisher: | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
Series/Report no.: | педагогічні науки; |
Abstract: | Досліджуються методологічні підходи до формування інноваційної компетентності майбутнього вчителя початкових класів, зокрема компетентнісний, системний, діяльнісний та інноваційний. У ході дослідження автор зазначає, що компетентнісний підхід передбачає комплексне оволодіння знаннями і способами практичної діяльності, що забезпечує успішну діяльність і сприяє самореалізації в сучасному суспільстві фахівців. Було доведено актуальність поєднання і тісного зв’язку наукових підходів: системного і компетентнісного, оскільки характеризуючи системні ознаки формування компетентності фахівця, слід брати до уваги той факт, що характеристики постійно змінюються відповідно до подій, які відбуваються в контексті професійної діяльності педагога. Підсумовано, що індивідуально-креативний підхід сприяє формуванню інноваційності та передбачає здійснення індивідуальної й унікальної діяльності майбутніх вчителів початкових класів, яка реалізується через створенням креативної продукції. |
Description: | Ляшенко К. І. Методологічні підходи до формування інноваційної компетентності майбутнього вчителя початкових класів / К. І. Ляшенко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2021. - № 6 (344), жовтень. - Ч. 2. – С. 66-74. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/9271 |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
7. Liashenko.pdf | 455.01 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.