Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/9271
Title: Методологічні підходи до формування інноваційної компетентності майбутнього вчителя початкових класів
Authors: Ляшенко, К. І.
Keywords: інноваційність
креативність
інноваційна компетентність
методологічні підходи
компетентнісний підхід
системний підхід
індивідуально-креативний підхід
майбутні вчителі початкових класів
Issue Date: Oct-2021
Publisher: ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка"
Series/Report no.: педагогічні науки;
Abstract: Досліджуються методологічні підходи до формування інноваційної компетентності майбутнього вчителя початкових класів, зокрема компетентнісний, системний, діяльнісний та інноваційний. У ході дослідження автор зазначає, що компетентнісний підхід передбачає комплексне оволодіння знаннями і способами практичної діяльності, що забезпечує успішну діяльність і сприяє самореалізації в сучасному суспільстві фахівців. Було доведено актуальність поєднання і тісного зв’язку наукових підходів: системного і компетентнісного, оскільки характеризуючи системні ознаки формування компетентності фахівця, слід брати до уваги той факт, що характеристики постійно змінюються відповідно до подій, які відбуваються в контексті професійної діяльності педагога. Підсумовано, що індивідуально-креативний підхід сприяє формуванню інноваційності та передбачає здійснення індивідуальної й унікальної діяльності майбутніх вчителів початкових класів, яка реалізується через створенням креативної продукції.
Description: Ляшенко К. І. Методологічні підходи до формування інноваційної компетентності майбутнього вчителя початкових класів / К. І. Ляшенко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2021. - № 6 (344), жовтень. - Ч. 2. – С. 66-74.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/9271
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
7. Liashenko.pdf455.01 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.