Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/9255
Title: Дидактичний потенціал букстаграму як різновиду креолізованого тексту
Authors: Сізова, К. Л.
Сошенко, С. М.
Keywords: букстаграм
креолізований текст
методика викладання української літератури
активізації інтересу до читання
Issue Date: Oct-2021
Publisher: ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка"
Series/Report no.: педагогічні науки;
Abstract: У статті досліджується методика роботи з букстаграмом на уроках української літератури. Букстаграм розглядається як елемент сучасного освітнього дискурсу. Аналізуються особливості букстаграму як різновиду креолізованого тексту, що сприяє творчому осмисленню художнього твору. Простежується роль букстаграму у розвитку креативного мислення учнів, зокрема, букстаграм розглядається як форма співтворчості читача з автором твору, інструмент осучаснення української літературної класики і модернізації вивчення літератури у школі. Визначаються методичні засади застосування букстаграму як засобу формування читацької культури і активізації інтересу учнів до читання української художньої літератури. У статті аналізуються зразки букстаграмів, створених учнями під керівництвом майбутніх вчителів української мови і літератури під час проходження практики у закладах загальної середньої освіти.
Description: Сізова К. Л. Дидактичний потенціал букстаграму як різновиду креолізованого тексту / К. Л. Сізова, С. М. Сошенко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2021. - № 6 (344), жовтень. - Ч. 1. – С. 197-206.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/9255
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
18. Sizova, Soshenko.pdf467.89 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.