Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/9255
Title: | Дидактичний потенціал букстаграму як різновиду креолізованого тексту |
Authors: | Сізова, К. Л. Сошенко, С. М. |
Keywords: | букстаграм креолізований текст методика викладання української літератури активізації інтересу до читання |
Issue Date: | Oct-2021 |
Publisher: | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
Series/Report no.: | педагогічні науки; |
Abstract: | У статті досліджується методика роботи з букстаграмом на уроках української літератури. Букстаграм розглядається як елемент сучасного освітнього дискурсу. Аналізуються особливості букстаграму як різновиду креолізованого тексту, що сприяє творчому осмисленню художнього твору. Простежується роль букстаграму у розвитку креативного мислення учнів, зокрема, букстаграм розглядається як форма співтворчості читача з автором твору, інструмент осучаснення української літературної класики і модернізації вивчення літератури у школі. Визначаються методичні засади застосування букстаграму як засобу формування читацької культури і активізації інтересу учнів до читання української художньої літератури. У статті аналізуються зразки букстаграмів, створених учнями під керівництвом майбутніх вчителів української мови і літератури під час проходження практики у закладах загальної середньої освіти. |
Description: | Сізова К. Л. Дидактичний потенціал букстаграму як різновиду креолізованого тексту / К. Л. Сізова, С. М. Сошенко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2021. - № 6 (344), жовтень. - Ч. 1. – С. 197-206. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/9255 |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
18. Sizova, Soshenko.pdf | 467.89 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.