Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/9252
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМухіна, А. Ю.-
dc.date.accessioned2022-11-26T20:53:01Z-
dc.date.available2022-11-26T20:53:01Z-
dc.date.issued2021-10-
dc.identifier.otherУДК 376:575.16-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/9252-
dc.descriptionМухіна А. Ю. Організація сенсорного середовища в роботі з дітьми з розладами аутистичного спектру / А. Ю. Мухіна // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2021. - № 6 (344), жовтень. - Ч. 1. – С. 240-.249uk_UA
dc.description.abstractВ статті розкрито особливості застосування методу сенсорної інтеграції в роботі з дітьми з розладами аутичного спектра. Представлено історичні дані з питання дослідження проблеми сенсорної інтеграції, основні психологічні характеристики дітей з розладами аутистичного спектру. Наведено визначення поняття «сенсорна інтеграція», критерії адекватної сенсорної інтеграції у нейротипових людей, фундаментальне значення для розвитку якої має функціювання чотирьох систем, які відбирають і аналізують інформацію, пов’язану з тілом. Виокремлені особливості сенсорної сфери дітей з розладами аутичного спектра, особливості зорового, слухового, тактильного сприйняття таких дітей. Зазначено, що особливості сенсорної сфери дітей з розладами аутичного спектра стають причиною проблем у навчанні та призводять до різних видів дезадаптованої поведінки. Розкрито сутність методу сенсорної інтеграції, його зміст і задачі. З’ясовані основні правила організації навчальних занять з використанням метода «сенсорна інтеграція» та категоріії дітей з розладами аутичного спектра, до яких першою чергою слід застосовувати даний метод. Також у статті наведені основні вправи на стимуляцію сенсорної інтеграції.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка"uk_UA
dc.relation.ispartofseriesпедагогічні науки;-
dc.subjectаутизмuk_UA
dc.subjectкорекціяuk_UA
dc.subjectметодuk_UA
dc.subjectсенсорна інтеграціяuk_UA
dc.subjectвідчуттяuk_UA
dc.subjectсприйняттяuk_UA
dc.subjectдіти з розладами аутичного спектраuk_UA
dc.titleОрганізація сенсорного середовища в роботі з дітьми з розладами аутистичного спектруuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
21. Mukhina.pdf244.31 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.