Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/9242
Title: Соціально-педагогічна характеристика готовності дітей 6-7 років до навчання в школі в умовах закладу дошкільної освіти
Authors: Отрощенко, Н. Л.
Keywords: заклад дошкільної освіти
діти 6-7 років
готовність до школи
показники
компоненти
Issue Date: Oct-2021
Publisher: ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка"
Series/Report no.: педагогічні науки;
Abstract: У статті акцентовано, що готовність дитини до школи є однією з найважливіших задач навчання і виховання дітей дошкільного віку, її рішення в єдності з іншими завданнями дошкільної освіти дозволяє забезпечити цілісний гармонійний розвиток дітей цього віку. Охарактеризовано старший дошкільний вік як етап психічного розвитку дітей від 5 до 7 років. Провідним видом діяльності є гра, а центральним утворенням – прийняття внутрішньої позиції школяра. Узагальнено показники підготовки до школи дітей старшого дошкільного віку, класифікуємо їх в основні види компонентів готовності до школи, які включають фізичну, інтелектуальну і психологічну (особистісну) готовність, остання також ділиться на комунікативну, емоційно-вольову та мотиваційну. Резюмовано, що саме ці показники є основними під час відбору дітей до школи, їх психодіагностичного обстеження; визначають рівень готовності дитини й дають змогу планувати перспективи розвитку дітей в подальшому, а також можливості їх соціально-психологічної адаптації в умовах шкільного навчання.
Description: Отрощенко Н. Л. Соціально-педагогічна характеристика готовності дітей 6-7 років до навчання в школі в умовах закладу дошкільної освіти / Н. Л. Отрощенко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2021. - № 6 (344), жовтень. - Ч. 1. – С. 93-102.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/9242
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
7. Otroshchenko.pdf250.23 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.