Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/9242
Title: | Соціально-педагогічна характеристика готовності дітей 6-7 років до навчання в школі в умовах закладу дошкільної освіти |
Authors: | Отрощенко, Н. Л. |
Keywords: | заклад дошкільної освіти діти 6-7 років готовність до школи показники компоненти |
Issue Date: | Oct-2021 |
Publisher: | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
Series/Report no.: | педагогічні науки; |
Abstract: | У статті акцентовано, що готовність дитини до школи є однією з найважливіших задач навчання і виховання дітей дошкільного віку, її рішення в єдності з іншими завданнями дошкільної освіти дозволяє забезпечити цілісний гармонійний розвиток дітей цього віку. Охарактеризовано старший дошкільний вік як етап психічного розвитку дітей від 5 до 7 років. Провідним видом діяльності є гра, а центральним утворенням – прийняття внутрішньої позиції школяра. Узагальнено показники підготовки до школи дітей старшого дошкільного віку, класифікуємо їх в основні види компонентів готовності до школи, які включають фізичну, інтелектуальну і психологічну (особистісну) готовність, остання також ділиться на комунікативну, емоційно-вольову та мотиваційну. Резюмовано, що саме ці показники є основними під час відбору дітей до школи, їх психодіагностичного обстеження; визначають рівень готовності дитини й дають змогу планувати перспективи розвитку дітей в подальшому, а також можливості їх соціально-психологічної адаптації в умовах шкільного навчання. |
Description: | Отрощенко Н. Л. Соціально-педагогічна характеристика готовності дітей 6-7 років до навчання в школі в умовах закладу дошкільної освіти / Н. Л. Отрощенко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2021. - № 6 (344), жовтень. - Ч. 1. – С. 93-102. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/9242 |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
7. Otroshchenko.pdf | 250.23 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.