Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/9050
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Хриков, Є. | - |
dc.contributor.author | Кравченко, О. | - |
dc.contributor.author | Васиньова, Н. | - |
dc.date.accessioned | 2022-03-16T19:24:44Z | - |
dc.date.available | 2022-03-16T19:24:44Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.other | УДК 378.07:352 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/9050 | - |
dc.description | Хриков Є. Аналіз потенціалу закладу вищої освіти щодо взаємодії з територіальними громадами / Є. Хриков, О. Кравченко, Н. Васиньова // Актуальнi питання гуманiтарних наук. - 2021. - Вип 39, Т. 3. - С. 265-269. | uk_UA |
dc.description.abstract | Актуальність дослідження зумовлена необхідністю забезпечення ефективного функціонування сучасного закладу вищої освіти внаслідок установлення взаємодії з територіальними громадами. Метою статті є з’ясування особливостей аналізу потенціалу закладу вищої освіти з територіальними громадами. З’ясовано, що потенціал університету щодо взаємодії з територіальними громадами характеризує його спроможність функціонувати й розвиватися, враховуючи виклики зовнішнього середовища. Глобалізаційні процеси, пов’язані з оновленням соціальної, культурної, духовної, інформаційної та технічної сфер життєдіяльності людини, зумовлюють формування потенціалу університету з урахуванням світових освітніх трендів, потреб мешканців територіальних громад, позиції на ринку освітніх послуг. У процесі дослідження з’ясовано, що потенціал взаємодії закладу вищої освіти з територіальними громадами визначається за: наявністю стратегічних цілей щодо розвитку взаємодії університету з територіальним громадами (стратегія розвитку університету, його місії, візії); наявністю планів роботи, нормативних документів, рішень закладу вищої освіти, що відображають розвиток взаємодії з територіальними громадами; готовністю керівного складу закладу вищої освіти до взаємодії з територіальними громадами; готовністю викладацьких та студентських колективів до взаємодії з територіальними громадами; наявністю розробленого концептуального та інформаційного підґрунтя взаємодії університету з територіальними громадами; наявністю умов взаємодії університету з територіальними громадами (створення інфраструктури, персонал, обладнання, програмне забезпечення, інформаційні ресурси) для ефективної та взаємовигідної співпраці університету з територіальними громадами. Визначено рівні (низький, середній, високий, початковий) взаємодії університету з територіальними громадами для розуміння аналізу потенціалу закладу вищої освіти. Відповідно до рівнів взаємодії університету з територіальними громадами визначено завдання щодо забезпечення ефективної взаємодії. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | територіальні громади | uk_UA |
dc.subject | вищі навчальні заклади | uk_UA |
dc.title | Аналіз потенціалу закладу вищої освіти щодо взаємодії з територіальними громадами | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Хриков Євген Миколайович |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.