Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/8938
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Борисова, С. | - |
dc.contributor.author | Гончаренко, М. | - |
dc.date.accessioned | 2022-02-07T19:46:08Z | - |
dc.date.available | 2022-02-07T19:46:08Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.other | УДК 76.03/.09 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/8938 | - |
dc.description | Борисова С. Психологічні й технологічні принципи проєктування книжкового образотворчого видання / С. Борисова, М. Гончаренко // Актуальні питання гуманітарних наук : міжвузівський зб. наук. праць молодих вчених Дрогобицького дер- жавного педагогічного університету імені Івана Франка / [ред.-упоряд. М. Пантюк, А. Душний, І. Зимомря]. – Дрогобич : Видавничий дім «Гельветика», 2021. – Вип. 44. Том 1. – С. 35-41. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті охарактеризовано образотворче книжкове видання як результат розвитку дизайну книги в сучасному людському середовищі, якому властиве збільшення кількості об’єктів, що сприймаються візуально, і поява візуальної культури, що активно впливає на формування оточення людини. Образотворче видання з останньої третини ХХ століття, крім традиційних утилітарних, інформативних, демонстраційних функцій, виконує функції естетичні і перетворюється в канал комунікації всередині інформаційно-насиченого предметного середовища. Сучасний дизайн книги можна вважати окремим напрямом у мистецтві книги, що ґрунтується на розумінні поліграфічного видання як цілісної функціональної художньої форми. Тому непростими завданнями діяльності сучасного графічного дизайнера під час проєктування книги, й образотворчого книжкового видання зокрема, є встановлення комунікативних зв’язків між проєктованим виданням і споживачем, вирішенням питань репродукування текстової інформації у графічні образи, створення, перетворення і розвитку набору елементів візуальної ідентичності, організації та візуалізації суспільного досвіду. Розвиток дизайну книги тісно пов’язаний з оновленням принципів проєктування книги як носія інформації та взаємодії з нею. В еволюції принципів проєктування книжкового образотворчого видання простежується проблема розроблення авторської концепції і взаємовпливу ілюстративного і текстового контекстів. У статті охарактеризовано психологічні (принцип наочності, принцип супідрядності частин зображення, принцип захоплення уваги аудиторії, принцип якоря) та технологічні, або принципи композиційно-художньої обробки форми (раціональність, тектонічність, структурність, гнучкість, органічність, образність, цілісність, пропорції, контраст, принцип простоти) принципи проєктування книжкового образотворчого видання. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | дизайн | uk_UA |
dc.subject | графічний дизайн | uk_UA |
dc.subject | образртворче видання | uk_UA |
dc.title | Психологічні й технологічні принципи проєктування книжкового образотворчого видання | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Статті |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.