Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/8938
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБорисова, С.-
dc.contributor.authorГончаренко, М.-
dc.date.accessioned2022-02-07T19:46:08Z-
dc.date.available2022-02-07T19:46:08Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.otherУДК 76.03/.09-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/8938-
dc.descriptionБорисова С. Психологічні й технологічні принципи проєктування книжкового образотворчого видання / С. Борисова, М. Гончаренко // Актуальні питання гуманітарних наук : міжвузівський зб. наук. праць молодих вчених Дрогобицького дер- жавного педагогічного університету імені Івана Франка / [ред.-упоряд. М. Пантюк, А. Душний, І. Зимомря]. – Дрогобич : Видавничий дім «Гельветика», 2021. – Вип. 44. Том 1. – С. 35-41.uk_UA
dc.description.abstractУ статті охарактеризовано образотворче книжкове видання як результат розвитку дизайну книги в сучасному людському середовищі, якому властиве збільшення кількості об’єктів, що сприймаються візуально, і поява візуальної культури, що активно впливає на формування оточення людини. Образотворче видання з останньої третини ХХ століття, крім традиційних утилітарних, інформативних, демонстраційних функцій, виконує функції естетичні і перетворюється в канал комунікації всередині інформаційно-насиченого предметного середовища. Сучасний дизайн книги можна вважати окремим напрямом у мистецтві книги, що ґрунтується на розумінні поліграфічного видання як цілісної функціональної художньої форми. Тому непростими завданнями діяльності сучасного графічного дизайнера під час проєктування книги, й образотворчого книжкового видання зокрема, є встановлення комунікативних зв’язків між проєктованим виданням і споживачем, вирішенням питань репродукування текстової інформації у графічні образи, створення, перетворення і розвитку набору елементів візуальної ідентичності, організації та візуалізації суспільного досвіду. Розвиток дизайну книги тісно пов’язаний з оновленням принципів проєктування книги як носія інформації та взаємодії з нею. В еволюції принципів проєктування книжкового образотворчого видання простежується проблема розроблення авторської концепції і взаємовпливу ілюстративного і текстового контекстів. У статті охарактеризовано психологічні (принцип наочності, принцип супідрядності частин зображення, принцип захоплення уваги аудиторії, принцип якоря) та технологічні, або принципи композиційно-художньої обробки форми (раціональність, тектонічність, структурність, гнучкість, органічність, образність, цілісність, пропорції, контраст, принцип простоти) принципи проєктування книжкового образотворчого видання.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectдизайнuk_UA
dc.subjectграфічний дизайнuk_UA
dc.subjectобразртворче виданняuk_UA
dc.titleПсихологічні й технологічні принципи проєктування книжкового образотворчого виданняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
5.pdf874.32 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.