Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/8857
Title: Актуалізація загальнонаукових понять у процесі вивчення майбутніми вчителями педагогічних дисциплін
Authors: Бутенко, Л. Л.
Keywords: педагогіка
майбутні вчителі
Issue Date: 2020
Publisher: ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка"
Abstract: У статті представлено загальну характеристику загальнонаукових понять як методологічного підґрунтя вивчення майбутніми вчителями педагогічних дисциплін. Схарактеризовано сутність, функції загальнонаукових понять, метапредметний характер загальнонаукових понять у контексті понятійнотермінологічного поля педагогічної теорії та практики. Схарактеризовано типові помилки роботи майбутніх учителів із понятійно-термінологічним апаратом, зокрема у використанні загальнонаукових понять. Розкрито сутність та операціональні характеристики актуалізації як процесу переведення потенційного стану суб’єкта в стан діяльності, особливості актуалізації як психолого-педагогічного феномену в освітньому процесі. Доведено необхідність реалізації принципів системності, наступності, контекстуальності в роботі із загальнонауковими поняттями на заняттях з педагогічних дисциплін. Визначено форми та методи актуалізації загальнонаукових понять у процесі вивчення педагогічних дисциплін (понятійна розминка; складання тезаурусу; аналіз текстів; складання кластерів, «дерева понять»; творчі завдання; візуальний ряд та ін.).
Description: Бутенко Л. Л. Актуалізація загальнонаукових понять у процесі вивчення майбутніми вчителями педагогічних дисциплін / Л. Л. Бутенко // Освіта та педагогічна наука. - 2020. - № 2 (174). - С. 3-18.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/8857
Appears in Collections:Бутенко Людмила Леонідівна

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2020 - 2.pdf294.9 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.