Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/8815
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.date.accessioned | 2021-12-23T20:50:02Z | - |
dc.date.available | 2021-12-23T20:50:02Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.other | УДК 378.011.3-051:811 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/8815 | - |
dc.description | Шехавцова С. Пізнавальна самостійність як підґрунтя формування самостійної компетентності майбутніх учителів іноземних мов / С. Шехавцова, Л. Овчарова // Імідж сучасного педагога. - 2020. - № 6 (195). - С. 69-71. | uk_UA |
dc.description.abstract | Розглядається пізнавальна самостійність як підґрунтя формування самостійної компетентності майбутніх учителів іноземних мов. Визначено, що домінантними потребами майбутніх учителів іноземних мов у процесі формування самоосвітньої компетентності полягає пізнавальна потреба, що визначає їхнє ставлення до освітнього процесу у закладі вищої освіти. Було визначено самоосвітню компетентність як інтеграційну якість особистості, що характеризує її здатність до систематичної самостійно організованої пізнавальної діяльності, спрямованої на неперервний саморозвиток професійних і загальнокультурних якостей і самовдосконалення. Доведено, що підґрунтям формування самоосвітньої компетентності є розвиток пізнавальної самостійності майбутніх учителів іноземних мов, їхньої дослідницької діяльності та прагнення до творчого пізнання. Звідси постає потреба використовувати у процесі фахової підготовки майбутніх учителів іноземних мов творчі завдання, що вимагають від них самостійного висунення гіпотез і самостійного нестандартного вирішення. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | майбутні вчителі | uk_UA |
dc.title | Пізнавальна самостійність як підґрунтя формування самостійної компетентності майбутніх учителів іноземних мов | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Статті |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.