Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/8815
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.date.accessioned2021-12-23T20:50:02Z-
dc.date.available2021-12-23T20:50:02Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.otherУДК 378.011.3-051:811-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/8815-
dc.descriptionШехавцова С. Пізнавальна самостійність як підґрунтя формування самостійної компетентності майбутніх учителів іноземних мов / С. Шехавцова, Л. Овчарова // Імідж сучасного педагога. - 2020. - № 6 (195). - С. 69-71.uk_UA
dc.description.abstractРозглядається пізнавальна самостійність як підґрунтя формування самостійної компетентності майбутніх учителів іноземних мов. Визначено, що домінантними потребами майбутніх учителів іноземних мов у процесі формування самоосвітньої компетентності полягає пізнавальна потреба, що визначає їхнє ставлення до освітнього процесу у закладі вищої освіти. Було визначено самоосвітню компетентність як інтеграційну якість особистості, що характеризує її здатність до систематичної самостійно організованої пізнавальної діяльності, спрямованої на неперервний саморозвиток професійних і загальнокультурних якостей і самовдосконалення. Доведено, що підґрунтям формування самоосвітньої компетентності є розвиток пізнавальної самостійності майбутніх учителів іноземних мов, їхньої дослідницької діяльності та прагнення до творчого пізнання. Звідси постає потреба використовувати у процесі фахової підготовки майбутніх учителів іноземних мов творчі завдання, що вимагають від них самостійного висунення гіпотез і самостійного нестандартного вирішення.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectмайбутні вчителіuk_UA
dc.titleПізнавальна самостійність як підґрунтя формування самостійної компетентності майбутніх учителів іноземних мовuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2020.pdf218.71 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.