Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/878
Title: | Національно-патріотичне виховання майбутніх вчителів |
Authors: | Ігнатуша, А. Л. |
Keywords: | національно-патріотичне виховання патріотизм національна свідомість |
Issue Date: | 2015 |
Publisher: | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
Abstract: | У статті розкриваються загальні підходи до організації національно-патріотичного виховання майбутніх вчителів. Виділено, що в основу системи національно-патріотичного виховання покладено ідею розвитку української державності, розвитку суспільства й нації в цілому. Форми й методи виховання базуються на українських народних традиціях, кращих надбаннях національної га світової педагогіки й психології. Виділяються загальні принципи та методи здійснення національно-патріотичного виховання майбутніх вчителів. Підкреслюється, що майбутні вчителі повинні знати, які певні особливості національно-патріотичного виховання має кожний віковий етап. Наводиться приклад підходу О.Вишневського щодо вікових етапів здійснення процесу національно-патріотичного виховання. Представлено загальну систему організації навчально-вихованого процесу в коледжі для виконання завдань національно-патріотичного виховання майбутніх вчителів. Вказується тематика напрямів та форм роботи, які повинні застосовувати майбутні вчителі в практиці роботи з дітьми різного віку. |
Description: | Ігнатуша А. Л. Національно-патріотичне виховання майбутніх вчителів / А. Л. Ігнатуша // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка (педагогічні науки). – 2015. – №7 (296). - Ч. 1. - С. 206 – 212. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/878 |
Appears in Collections: | 5. Національно-патріотичне виховання дітей і молоді в різних інститутах соціалізації |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
14 _Ignatusha.pdf | 192.84 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.